اگر به دنبال روشی برای رسیدن به آرامش ذهنی هستید، بهترین روش ماساژ سر است. برای ماساژ سر، چند روغن خاص وجود دارند که می توانید از آنها کمک گرفته و از فواید آنها بهره ببرید.

روغن اسطوخودوس:

این روغن به عنوان تسکین دهنده پوست سر و موها شناخته شده است، و می توانید در طول شب از آن استفاده کنید. مقدار کافی از این روغن برداشته و به کف دست بزنید و بعد آن را خوب روی پوست سر ماساژ دهید. ۱۵ دقیقه صبر کرده و بعد سر را بشوئید یا صبح روز بعد این کار را انجام دهید.

روغن زیتون:

این روغن باعث رشد بیشتر موها و تقویت پوست سر می شود. مقدار کمی روغن زیتون برداشته و به طور برابر روی پوست سر ماساژ دهید. اجازه دهید این روغن در طول شب روی سر مانده و بعد روز بعد آن را بشوئید.

روغن های آروماتراپی:

اگر آرامش و تسکین پوست سر برایتان مهم است، هیچ چیزی بهتر از روغن های آروماتراپی نیست. این روغن ها حاوی چندین نوع گیاه بوده و تضمین می کنند پوست سر به اندازه کافی مواد مغذی دریافت کرده و البته رشد موها هم سریع تر می شود.

روغن نارگیل:

برای افزایس جریان خون در پوست سر، می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید. متخصصان می گویند این روغن احتمالا بهترین روغن برای احیای پوست سر و رشد بهتر موهاست.