تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

کدام گوشی بهترین دوربین را دارد؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

بهترین دوربین گوشی برند هوآوی

گوشی Huawei Mate 30 Pro پرچمدار تولید کننده‌ی چینی یعنی هوآوی است، این گوشی مشخصاتی چون صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی و تصویر OLED می‌باشد. این گوشی از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری و چیپست Kirin 990 که متعلق به برند هوآوی است استفاده کرده است. این گوشی دارای چهار دوربین در پست است که شامل دوربین‌های تله فتو، واید، الترا واید و … است. دوربین این گوشی قابلیت فیلم برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. جزئیات در عکس این گوشی به خوبی نمایش  داده می‌شود و این گوشی فعلا رتبه‌ی یک را در وبسایت DxOMark را کسب کرده است.

بهترین دوربین گوشی سامسونگ ۲۰۲۰

اولین دوربینی که به شما معرفی می‌کنیم، دوربین گوشی Samsung Galaxy Note 10+ 5G است، دوربین پشت این گوشی ۱۲ مگاپیکسل است. در حال حاضر این گوشی، رتبه‌ی یک را در سایت معتبر DxOMark به خود داده است. گوشی موبایل Samsung Galaxy Note 10+ 5G پرچمدار برند سامسونگ است. این گوشی با مشخصاتی چون چیپست Exynos 9825 و رم ۱۲ گیگ ساخته شده است که از لحاظ سخت افزاری، جزو قدرتمند ترین گوشی‌های روز به حساب می‌آید. این گوشی شامل چهار دوربین با فاصله کانونی های متفاوت می‌باشد. این گوشی، ویدیویی با کیفت ۴K و ۶۰ فریم فیلم برداری می‌کند. اگر محدودیت بودجه ندارید بدون شک این گوشی موبایل را تهیه کنید.

بهترین دوربین گوشی هوآوی سری هانر

گوشی Honor 20 Pro جزو گوشی‌های قیمت مناسب برند هوآوی بشمار می‌آید، این گوشی شامل ۴ دوربین است که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل به همراه دیافراگم ۱.۴ است، دوربین دوم آن تله فتو است و سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد، دوربین سوم این گوشی الترا واید است و سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی را شامل میشود. این گوشی قابلیت فیلم برداری با رزولوشن ۴k را دارد، دوربین این گوشی جزئیات را با دقت بسیار بالایی ثبت می‌کند، دوربین گوشی Honor 20 Pro از سایت DxOMark نمره‌ی ۱۱۳ را کسب کرده است و جزو ده دوربین برتر این سایت می‌باشد،

بهترین دوربین گوشی OnePlus

گوشی OnePlus 7 Pro شامل سه گوشی در پشت است، گوشی اصلی این گوشی سنسور ۴۸Mp Sony IMX586 به همراه دیافراگم ۱.۶ را شامل می‌شود،  دوربین دوم آن الترا واید است که سنسور ۱۶ مگاپیکسل و دیافراگم ۲.۲ را شامل می‌شود، دوربین سوم این گوشی تله فتو است که سنسوری ۸ مگاپیکسل و دیافراگمی ۲.۴ را شامل می‌شود، این گوشی قابلیت فیلم برداری ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را شامل می‌شود، دوربین این گوشی جزئیات را با دقت بسیار بالایی ثبت می‌کند و شامل افکت محو کننده bokeh می‌باشد.

بهترین دوربین گوشی شیاومی

The Xiaomi Mi 9 پرچمدار برند شیاومی در سال ۲۰۱۹ می‌باشد، این گوشی شامل سه دوربین است که دوربین اصلی قادر به ثبت تصاویر با ۴۸ مگاپیکسل است، دوربین دوم پشتی ۱۶ مگاپیمسل است و می‌تواند عکس‌ها را به صورت الترا واید است و دوربین سوم آن تله فتو است، این گوشی جزئیات را به خوبی ثبت می‌کند و فلش خوبی دارد، Xiaomi Mi 9 قادر به فیلم برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است. گوشی‌های شیاومی همیشه از قیمت مناسب تری نسب به سایر برندها داشته اند.

بهترین دوربین گوشی اپل

همیشه دوربین گوشی‌های اپل جزو بهترین دسته از گوشی‌ها قرار داشته است، اما این بار با وجود برند‌هایی نظیر سامسونگ، هوآوی، شیاومی و وان پلاس امسال گوشی اپل حتی در لیست سایت DxOMark جایی ندارد، گوشی Apple iPhone XS Max شامل دو دوربین در پشت که یکی از آن‌ها واید و دیگری تله فنو می‌باشد، دوربین تله‌ی این گوشی شامل زوم اپتیکال دو برابر می‌باشد، دوربین این گوشی در سایت DxOMark نمره‌ی ۱۰۶ را کسب کرده است. دوربین فیلم برداری این گوشی با کیفیت ۴K فیلم برداری می‌کند. دوربین این گوشی جزئیات را به خوبی دریافت می‌کند و بسیار سریع فوکوس را انجام می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.