تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

کدام گوشی بهترین باتری را دارد؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

معرفی ۵ گوشی دارای قویترین باتری موبایل ۲۰۲۰

۱- Realme 6i

گوشی‌های هوشمند زیادی وجود دارند که در نگه داری شارژ باتری خوب عمل می‌کنند. یکی از آنها گوشی Realme 6i می‌باشد. Realme 6i دارای بالاترین میزان شارژدهی میان گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۰ است و به همین دلیل در صدر لیست ما به عنوان قویترین باتری موبایل ۲۰۲۰ قرار گرفته است. Realme 6i با داشتن نمایشگری با رزولوشن HD، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر و پردازنده بهینه شده و کم مصرف Mediatek Helio G80 می‌تواند با استفاده معمولی تا ۳ روز دوام بیاورد.

این گوشی از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. استقامت باتری گوشی Realme 6i برابر با ۱۸۶ ساعت می‌باشد که رقمی فوق العاده قابل توجه است. با یکبار شارژ کامل Realme 6i می‌توانید ۳۴ ساعت و ۵۹ دقیقه با اینترنت به مکالمه بپردازید، ۲۹ ساعت و ۵۹ دقیقه وبگردی کنید و یا ۲۰ ساعت و ۵۵ دقیقه فیلم تماشا کنید. گوشی های شرکت Realm در کشورمان کمیاب هستند ولی بزودی این گوشی ها را می‌توانید با گارانتی رسمی از سایت برتر دیجیتال تهیه فرمایید.

۲- موتورولا Moto G8 Power

گوشی موتورولا Moto G8 Power یکی از پرطرفدارترین میانه رده های شرکت موتورولا می‌باشد. موتورولا Moto G8 Power، دارای  باتری بزرگ ۵۰۰۰  میلی آمپری است که جزو قویترین باتری موبایل ۲۰۲۰ نیز می باشد. قلب تپنده Moto G8 Power را پردازنده کم مصرف و مورد اعتماد Snapdragon ۶۶۵ تشکیل می‌دهد. Moto G8 Power از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی کوالکام پشتیبانی می‌کند. استقامت باتری این گوشی ۱۳۶ ساعت می‌باشد. شما با یکبار شارژ ۱۰۰ درصد این گوشی می‌توانید ۳۰ ساعت و ۵۶ دقیقه با اینترنت به مکالمه بپردازید، ۲۰ ساعت و ۲۳ دقیقه وبگردی کنید و یا به مدت ۱۸ ساعت و ۲۱ دقیقه به تماشای فیلم بپردازید.

۳- سامسونگ Galaxy M30s

سومین گوشی لیست ما متعلق به Galaxy M30s می‌باشد. Galaxy M30s داری قویترین باتری موبایل ۲۰۲۰ یعنی دارای ۶۰۰۰ میلی آمپر می‌باشد و سامسونگ برای Galaxy M30s از تراشه ۱۰ نانومتری Exynos ۹۶۱۱ استفاده کرده است. Galaxy M30s از تکنولوژی شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند که می‌تواند باتری شما را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کند.

استقامت باتری Galaxy M30s برابر با ۱۳۰ ساعت می‌باشد که براحتی جوابگوی نیاز هر کاربری می‌باشد. با یکبار شارژ ۱۰۰ درصد این گوشی، می‌توانید ۳۵ ساعت و ۲۹ دقیقه با اینترنت به مکالمه بپردازید، ۱۶ ساعت و ۱۳ دقیقه  وبگردی کنید و یا به مدت ۲۱ ساعت و ۳۲ دقیقه از تماشای فیلم HD خود ‌لذت ببرید.

۴- شیائومی Redmi Note 9S

گوشی شیائومی Redmi Note 9s یکی از جدیدترین میانه رده های این شرکت چینی است. Redmi Note 9s فارغ از دوربین بسیار با کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی، دارای یک باتری۵۰۲۰ میلی آمپری است که یکی از بهترین های لیست قویترین باتری موبایل ۲۰۲۰ می باشد. Redmi Note 9s به جدیدترین و کم مصرف ترین پردازنده شرکت Qualcomm یعنی Snapdragon 720G مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی کوالکام Quick Charge ۴ پشتیبانی می‌کند.

حتما بخوانید:  گلکسی M11 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد (خبر تکمیل شد)

استقامت باتری این گوشی ۱۲۷ ساعت می‌باشد. شما با یکبار شارژ کامل این گوشی می‌توانید ۴۱ ساعت و ۳۰ دقیقه با اینترنت به مکالمه بپردازید، ۱۹ ساعت و ۱۲ دقیقه وبگردی کنید و یا به مدت ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه از تماشای فیلم HD خود ‌لذت ببرید.

۵- شیائومی Mi Note 10 Lite

 

بعد از موفقیت و محبوبیت گوشی های سری Mi Note 10 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی تصمیم گرفته نمونه ارزان قیمت این گوشی را با نام روانه بازار کند. Mi Note 10 Lite از همان پردازنده سری قبل یعنی Snapdragon 730G بهره می‌برد. Mi Note 10 Lite دارای باتری ۵۲۶۰ میلی آمپری می‌باشد و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

استقامت باتری این گوشی ۱۱۷ ساعت می‌باشد. شما با یکبار شارژ این گوشی می‌توانید ۳۶ ساعت و ۳۱ دقیقه با اینترنت به مکالمه بپردازید، ۱۲ ساعت و ۴۴ دقیقه وبگردی کنید و یا به مدت ۲۱ ساعت و ۱۹ دقیقه فیلم تماشا کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.