تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

بهترین مارک تونر چیست؟

اولین محصولی ویژه‌ای که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم از برند محبوب ایرانی سینره است. این تونر بافت بسیار سبکی دارد و برای انواع پوست‌ها مناسب است.

از ویژگی‌های بسیار خوب این تونر بیس گیاهی آن است که باعث شده این محصول به هیچ عنوان به پوست شما حساسیت ندهد. تونر پاک کننده سینره به صورت اسپری است به این صورت که آن را اول باید بر روی پوست اسپری کرده و بعد از ۱ دقیقه با یک تکه پنبه پوست خود را تمیز کنید.

از ویژگی‌های دیگر این محصول این است که پوست شما را شاداب و جوان و درخشان میکند به صورتی که به محض استفاده از تونر تاثیر آن را خواهید دید.

تونیک پاک کننده صورت سی گل

از دیگر تونیک‌هایی که حاوی عصاره گل رز هستند تونیک سی گل است که هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است و در میان هر دو گروه طرفداران بسیار زیادی دارد.

این تونر با بستن کامل منافذ پوست شما از جوش زدن آن جلوگیری میکند و پوستی صاف و یک دست به شما هدیه میدهد. این تونیک به علاوه عصاره گل رز حاوی ویتامین های گروه B و عسل است که باعث شفافیت پوست میشود. از آن جایی که تونیک سی گل فاقد الکل است بعد از استفاده نیاز به شستشوی آن از روی پوست نیست.

تونیک پاک کننده هیدرودرم

از دیگر تونیک‌هایی که حاوی عصاره گل رز هستند تونیک سی گل است که هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است و در میان هر دو گروه طرفداران بسیار زیادی دارد.

این تونیک با بستن کامل منافذ پوست شما از جوش زدن آن جلوگیری میکند و پوستی صاف و یک دست به شما هدیه می‌دهد. این محصول به علاوه عصاره گل رز حاوی ویتامین های گروه B و عسل است که باعث شفافیت پوست می‌شود. از آن جایی که تونیک سی گل فاقد الکل است بعد از استفاده نیاز به شستشوی آن از روی پوست نیست.

بهترین مارک های تونر و تونیک صورت خارجی

تونر پاک کننده ایو روشه مدل Pure Calmille 2in1

تونر پاک‌کننده ایوروشه محصول کشور فرانسه پاک‌کننده ای مناسب برای انواع پوست است. این برند طرفداران بسیار زیادی بین خانم‌ها دارد و از بهترین محصولات آن‌ها انواع تونر‌های آن است.

از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب تونر‌های ایوروشه پایه‌ی گیاهی آن است که امکان حساسیت را به پوست شما بسیار کاهش میدهد. این نوع تونر ایوروشه حاوی عصاره بابونه است که باعث شفافیت و لطافت پوست شما میشود و پس از یک بار استفاده از آن به این محصول عادت خواهید کرد.

تونر پاک کننده لورآل مدل Rare Flowers

اگر شما هم جزء آن دسته خانم‌هایی هستید که از تونرهای خانگی استفاده میکنید پس حما از معجزه‌ی گل رز برای صورت آگاهی دارید. از بهترین تونر‌ها برای پوست صورت تونر‌های حاوی گل رز هستند، هیچ تونری بیشتر از گل رز قادر به شفافیت بخشیدن و یک دست کردن پوست شما نیست.

تونر لورآل حاوی گل رز و یاسمن است و به سرعت منافذ باز پوست شما را کوچک و پوستتان را صاف و یکدست میکند. ویتامین‌های موجود در این تونر باعث شده که حتی کسانی که پوست خشک و حساسی دارند بتوانند با خیال راحت از این تونر استفاده کنند.

تونر صورت اوریفلیم مدل Love Nature

برای طرفداران برند اوریفیلم محصولات لاو نیچر دیگر نیاز به معرفی ندارند. لاین لاو نیچر محصولات ارگانیک اوریفلیم، به شما فرصت این را می‌دهد تا با استفاده از این محصولات تجربه‌ای کاملا متفاوت و طبیعی را به پوست خود هدیه دهید.

تونر پاک کننده اوریفلیم با دارا بودن عصاره چای در ترکیبات خود پوست شما را آب رسانی کرده و به آن شفافیت می‌بخشد. این تونر با بستن منافذ باز پوست شما از ایجاد جوش جلوگیری کرده و پوست شما را صاف و یک‌دست می‌کند.

تونر نرم کننده گارنیه مدل Goodbye Dry

این مدل تونر گارنیه مناسب پوست های معمولی و مختلط است و تونری بسیار سبک و لطیف است. این تونر حاوی عصاره درخت گیلاس و مورینگا است که باعث نرمی و مرطوب کنندگی پوست شما می‌شود.

تونر گارنیه آبرسانی بسیار قوی است که با استفاده‌ی مرتب آن خشکی پوست شما از بین رفته و دیگر اثری از خشکی روی پوست شما نمایان نمی‌شود. بعد از شستن پوست خود از تونر گارنیه با استفاده از پد و یا پنبه صورت خود را کاملا تمیز کنید و شادابی را به پوست خود بازگردانید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.