تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چرا اینستاگرام بلاک میکند؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

دلایل بلاک شدن در اینستاگرام

۱. اطلاعات حساب کاربری خود را کامل کنید

اگر اطلاعاتی کامل در پروفایل اینستاگرام خود نداشته باشید. یعنی عکس پروفایل و یا بیوگرافی کئتاهی از خود نداشته باشید اینستاگرام اکانت شما به عنوان ربات تلقی میکند و اقدام به بلاک و مسدود کردن حساب شما میشود. پس بهتر است برای جلوگیری از این وضعیت حتما اطلاعات حساب خود را کامل کنید.

۲. از انتشار پست های هرز و بی رویه بپرهیزید

یکی از دلایل بلاک شدن شما از طرف اینستاگرام، پست گذاری پی در پی و پشت سرهم است. سیستم هوشمند اینستاگرام اکانت هایی را که به طور متناوب شروع به پست گذاری بدون وقفه میکنند را به عنوان اسپم شناسایی میکند و آن را مسدود میکند. پست گذاری داشته باشید اما سعی کنید از زیاده روی  پست گذاری در اینستاگرام جلوگیری کنید.

۳. لایک کردن بیش از حد منجر به بلاک شما میشود

طبق قوانین اینستاگرام، شما در یک ساعت حداکثر ۳۵۰ بار مجاز هستید که عکس‌ها و ویدئو‌های دیگران را لایک کنید. اما کسانی هستند که برای دیده شدن و معرفی کردن اکانت خود شروع به لایک کردن همه پست ها میکنند.

۴. فالو کردن بیش از حد مجاز  و غیر طبیعی

فالو کردن بیش از حد از طرف اینستاگرام یک فعالیت اسپم شناخته میشود. و اینستاگرام اکانت شما را به عنوان ربات شناسایی میکند و اقدام به بلاک و مسدود کردن اکانت شما میکند.

۵. از  منشن (mention) کردن یا خطاب قرار دادن بیش از حد دیگران بپرهیزید!

منظور از منشن کردن یعنی وقتی شما از کلمه @ استفاده میکنید که بیشتر در کامنت ها برای خطاب دیگران و برچسب گذاری در پست های اینستاگرام از آن استفاده میشود.

از استفاده زیاد از آن جلوگیری کنید زیرا در واقع همان تکرار و زیاده روی را در پی دارد. این مساله به خصوص زمانی حائز اهمیّت است که شما افرادی را منشن کنید که در لیست فالوورهای شما نباشند. تا جای ممکن از اینکار پرهیز کنید تا حساب کاربری شما در امنیت باقی بماند.

۶. تکرار بیش از حد در استفاده از اموجی ها و تکرار پست و کامنت ها، مسدودی بدنبال دارد!

این کار باعث میشود که اینستاگرام شما را بلاک کرده و از کامنت گذاشتن و پست گذاری شما جلوگیری میکند. پس تکرار این کار چیزی جز مسدود شدن اکانت شما را در پی نخواهد داشت.

۷. در استفاده از ربات های افزایش فالوور دقت لازم را داشته باشید

ربات هایی در اینستاگرام وجود دارند که خدماتی مثل لایک، فالو، کامنت را از طرف اکانت شما ارائه میدهند. ربات های افزایش فالوور اینستاگرام هر اندازه که در بازدهی و روند افزایش فالوور شما تاثیر مثبتی دارد اما همین ربات ها نیز اگر در استفاده از آنها زیاده روی شود خطرناک خواهد بود و مسدودی را بدنبال می آورد.

برای جلوگیری از این کار و برای اینکه اطمینان حاصل کنید که رباتی که استفاده میکنید پیامد منفی را برای شما بدنبال نخواهد داشت: اول باید در هنگام تنظیم ربات، از زیاد کردن بیش از حد فعالیت آنها خودداری کنید. دوم اینکه رباتی که انتخاب میکنید باید تنوع فعالیت داشته باشد و از همه مهمتر فعالیت آن طبیعی باشد. که این ویژگی ها و دیگر امکانات هوشمند در ربات افزایش فالوور اینستاگرام روبوکلیک لحاظ شده است.

۸. قرار دادن تبلیغ در قسمت نظرهای کاربران

۹. نادیده گرفتن و رعایت نکردن قوانین اینستاگرام، خود مسدودی را بدنبال می آورد!

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.