تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چه مقدار لباس در لباسشویی بریزیم؟

مقدار لباس در لباسشویی یا به زبان ساده تر چه مقدار لباس در لباسشویی بریزید ، اگر میزان آن را نمیدانید به خواندن مقاله ادامه دهید.

  • آیا می‌دانید ماشین لباسشویی شما توان شستن چه مقدار لباس را دارد؟
  • آیا می دانید باید چه مقدار لباس در لباسشویی بریزیم؟
  • آیا می‌دانید در صورت انداختن لباس بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی چه مشکلاتی برای ماشین لباسشویی ایجاد می‌شود؟

برای دانستن این مسئله که تا چه میزان می‌توانید درون ماشین لباسشویی‌تان لباس بیندازید باید با ظرفیت ماشین لباسشویی آشنا شوید. در ابتدا و قبل از پاسخ کامل به سؤالات بهتر است شما را با ظرفیت ماشین لباسشویی آشنا کنیم؛ ظرفیت ماشین لباسشویی در واقع به وزنی گفته می‌شود که ماشین لباسشویی توانایی  شستن لباس‌های شما را تا آن وزن دارد.

چه مقدار لباس در لباسشویی بریزیم ؟

همانطور که می‌دانید ماشین لباسشویی با اندازه‌های مختلفی در بازار وجود دارد که ظرفیت هرکدام از آن‌ها با دیگری فرق می‌کند. شما در هنگام خرید ماشین لباسشویی باید با توجه به تعداد خانواده خود ماشین لباسشویی را با وزن مناسب خریداری نمایید چون درصورتی‌که خانواده پرجمعیتی هستید و ماشین لباسشویی با ظرفیت کم را بخرید ممکن است مجبور شوید چندین مرتبه ماشین لباسشویی را برای شستن لباس‌هایتان روشن کنید که این مسئله تنها افزایش هزینه‌های شما را به دنبال دارد.

روش سنتی اندازه گیری مقدار لباس در ماشین لباسشویی

اگر حوصله وزن کردن و شمردن لباس‌هایتان را ندارید می‌توانید از روش سنتی برای اندازه گیری مقدار لباس در ماشین لباسشویی استفاده کنید. این شیوه توسط بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات ماشین لباسشویی نیز معرفی می‌شود. در این روش شما باید بعد از اینکه تمام لباس‌هایتان را در ماشین لباسشویی انداختید فضای درون بالا مخزن لباسشویی را اندازه بگیرید درصورتی‌که کمی فضا وجود داشته باشد به این معناست که شما به‌اندازه کافی درون مخزن لباس قرار داده‌اید. در حال حاضر بسیاری از افراد از این روش برای اندازه گیری مقدار لباس در ماشین لباسشویی‌ شان استفاده می‌کنند و به دلیل راحتی طرفداران زیادی نیز دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.