تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چرا باید هر روز از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم؟

۱٫ جوان سازی پوست
یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با چین و چروک و شاداب نگه داشتن پوست، گنجاندن کرم مرطوب کننده با کیفیت در روتین مراقبتی پوست است. به خصوص در ماه های سرد، مرطوب نگه داشتن پوست واقعاً به بهبود بافت و ظاهر پوستتان کمک می کند.
۲٫ درمان خشکی پوست
با مصرف منظم کرم رطوبت رسان، پوست خود را از خشکی و پوسته پوسته شدن محافظت می کنید. هیچ چیز ناخوشایند تر از این نیست که قسمت هایی از پوستتان لک یا تغییر رنگ داشته باشد. پس، برای داشتن چهره ای صاف، تأثیرگذار و یکنواخت، از مرطوب کننده ها کمک بگیرید.
۳٫ جلوگیری از ایجاد جوش
ممکن است تعجب کنید، اما باید صورت خود را کاملاً مرطوب نگه دارید تا بدون آکنه باشد و از چرب شدن آن جلوگیری شود. هنگامی که پوست شما خشک می شود، غدد چربی پوست برای جبران خشکی آن، چربی (سبوم) اضافی تولید می کنند. بنابراین، منافذ پوستتان مسدود می‌شود و جوش می زنید.
۴- مراقبت از پوست حساس
افرادی که پوست تحریک پذیری دارند، مواردی مانند قرمزی، اگزما و لکه های خارش دار را خیلی تجربه می کنند. اگر پوست شما هم حساس است، به دنبال مرطوب کننده صورت حاوی ترکیبات آرام بخش، مانند بابونه و آلوئه ورا باشید. این مواد از چهره ی شما محافظت می کند و به آن ظاهر مطلوبی می بخشد.
اکنون که فواید مرطوب کننده را می دانید، باید درباره ی زمان و چگونگی استفاده از آن بیشتر بدانید. ممکن است فکر کنید، می توانید هر نوع محصولی را روی صورت خود بزنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید، اما این فکر درست نیست.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.