تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

اسکراب بدن چیست؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

اسکراب‌ها نوعی از محصولات مراقبت پوستی هستند که به هدف لایه‌برداری از سطح پوست تولید شده‌اند. اسکراب‌ها حاوی نوعی مواد اولیه لایه‌بردار هستند و با ماساژ دادن این مواد روی صورت به از بین رفتن سلول‌های مرده سطح پوست کمک می‌کنند و باعث شاداب‌تر و جوان‌تر شدن پوست می‌شوند. در صنعت محصولات آرایشی و زیبایی، اسکراب‌ها به عنوان لایه‌بردارهای فیزیکی در نظر گرفته می‌شوند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که اسکراب صورت چیست و چگونه به طراوت و سرزندگی پوست کمک می‌کند.
اسکراب بدن چیست؟
نحوه استفاده از اسکراب
مزایای استفاده از اسکراب
احتیاط‌ها برای استفاده از اسکراب
اسکراب بدن چیست
امروزه اسکراب‌ها یکی از محصولات مهم در مراقبت‌های روزانه از پوست به شمار می‌روند. اسکراب‌های صورت معمولاً به صورت کرم هستند و با استفاده از آن روی پوست خود، احساس زیبایی، جوانی، لطافت و درخشندگی خواهید کرد. برخلاف پاک‌کننده‌های معمولی، یک اسکراب صورت حاوی مواد لایه‌بردار است که باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست شده و امکان جایگزین شدن با سلول‌های جوان را فراهم می‌آورند، در نتیجه ظاهر پوست هم شاداب و جوان به نظر می‌رسد.
با ماساژ کرم اسکراب روی پوست سلول‌های خشک و مرده از روی سطح پوست جدا می‌شوند و در نهایت پوست نرم‌تر و جوان‌تر خواهد شد. دانه‌های ریز موجود در کرم‌های اسکراب ممکن است از پوست گردو یا بادام، جوجوبا، دانه‌های روغنی، نمک، شکر و پومیک (نوعی سنگ آتشفشانی که در ساخت سنگ پا هم استفاده می‌شود) تهیه شده باشند. این ذرات ریز به لایه‌برداری از پوست کمک کرده و در نهایت باعث شفاف، درخشان و جوان شدن پوست می‌شوند. از اسکراب‌های صورت برای پوست گردن هم می‌توانید استفاده کنید، تا پوست گردن شما هم در کنار پوست صورتتان از ظاهری جذاب و درخشان برخوردار گردد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.