تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از برنامه بامبل چگونه است ؟

امروز در سریال Bumble For Beginners ما در TechJunkies قرار است با Bumble Messaging سر و کار داشته باشیم. چگونه می توانم پیام را در Bumble ارسال کنم و چه می توانم بگویم؟ یکی خیلی ساده و دیگری خیلی زیاد نیست. دانستن اینکه چه کسی به کسی بگویید که هرگز ملاقات نکرده اید یا نمی خواهید تحت تاثیر قرار دهید طبیعی است یا فوق العاده دشوار است. امیدوارم تا زمانی که این مطلب را خوانده اید ، باید بیشتر از دومی باشد!
همچنین مقاله ما چگونه به Rematch in Bumble را ببینید
Bumble یک برنامه دوستیابی بسیار زیبا است. با انجام کارهایی کمی متفاوت ، این امر باعث افزایش کیفیت کاربران به طور بی حد و حصر و بیگانه شدن کسی از طریق هزینه یا سایر موانع ورود به سیستم شده است. این قدرت را به زنان می دهد و فقط به آنها امکان می دهد مکالمه را پس از مسابقه شروع کنند ، اگرچه مردان می توانند مدت زمان لازم برای شروع زن مکالمه را طولانی کنند.
این امر زنان را ترغیب به استفاده از برنامه می کند زیرا کنترل بیشتری دارند و مردان را وادار می کنند تا بازی خود را بهبود بخشند. این یک وضعیت برنده است ، لازم به ذکر نیست که برخی از برنامه های دوستیابی دیگر به دلیل ارسال پیام های نامناسب به زنان شناخته شده اند. این مشکلی است که Bumble با درخواست زنان برای شروع گفتگو ، از بین می برد.
پیام رسانی در Bumble بسیار ساده است. از آنجا که هرچه این کار راحت تر باشد ، احتمال انجام این کار بیشتر است. از این گذشته ، هیچ کس نمی خواهد از طریق لاستیک ها در یک برنامه دوست یابی پرش کند تا پیام ارسال کند. پس از رای دادن به کسی ، گفتگو با یک پیام شروع می شود. آنچه اتفاق می افتد بستگی به این دارد که شما مرد یا زن باشید.
بامبل قدرت را در اختیار زنان قرار می دهد. پس از بازی یک زنبور عسل ، فقط زنان می توانند مکالمه را شروع کنند. اگر هر دو به سمت راست بکشید و مطابقت داشته باشید ، فقط زن می تواند آن را از آنجا ببرد. به عنوان یک مرد ، باید امیدوار باشید که تصاویر و بیوگرافی شما به اندازه کافی قانع کننده برای تحریک گفتگو هستند. بنابراین بهترین تلاش خود را انجام دهید. به عنوان یک زن ، می توانید انتخاب کنید که می خواهید چت کنید یا نه ، حتی اگر با یک مرد باشید.
اگر می خواهید گپ بزنید ، هنگامی که مرد مستقیماً از شما سرقت کرد ، یک اعلان در Bumble نمایش داده می شود ، این نشان می دهد که چه مدت زمان تصمیم گیری برای شروع مکالمه با او را دارید یا نه. بعد از آن می توانید بلافاصله مکالمه را شروع کنید یا کمی صبر کنید و اگر وقت داشتید به صف مسابقه خود بروید. برای شروع گپ فقط ۲۴ ساعت فرصت دارید. در غیر این صورت باید مسابقه را تمدید کنید. فقط می توانید یک بار مسابقه را تمدید کنید ، بنابراین از این فرصت استفاده نکنید!
به عنوان یک کاربر مرد Bumble ، به شما اطلاع داده می شود که یک مسابقه دارید ، اما این همین است. شما قادر به شروع مکالمه نیستید. می توانید از لیگ های مردانی که ثابت کرده اند که قادر به انجام این کار به هیچ وجه با سایر برنامه های دوست یابی نیستند ، به همین دلیل Bumble در بین خانم ها بسیار محبوب است. به عنوان یک مرد ، تمام کاری که باید انجام دهید اینست که منتظر رسیدن ابلاغ باشید و ببینید در آینده چه اتفاقی می افتد. می توانید بازی های زنبور عسل خود را نادیده بگیرید یا قبل از اتمام زمان برای شما پیام ارسال کنید.

مشابه

  • https://tarikhema org/info/93150/نحوه-استفاده-از-برنامه-بامبل-چگونه-است/
  • https://tarikhema org/info/93150/نحوه-استفاده-از-برنامه-بامبل-چگونه-است/#:~:text=بامبل قدرت را در اختیار کننده برای تحریک گفتگو هستند
  • https://tarikhema org/info/93150/نحوه-استفاده-از-برنامه-بامبل-چگونه-است/#:~:text=پس از بازی یک زنبور تلاش خود را انجام دهید
  • نحوه کار کردن با بامبل
ممکن است شما دوست داشته باشید
11 نظرات
  1. مسعود می گوید

    خیلی خوب بود

  2. حمید می گوید

    سلام من فقط دارم تیک میزنم و هیچ کار دیگه ایی از دستم بر نمیاد

    1. رز می گوید

      منم همینطور!!!!

  3. غزاله می گوید

    پاک کن دوباره نثب کن جنسیت بزن دختر بعد عکس خودتو بزار😂

  4. ارش می گوید

    فوق العاده برنامه شخمی این در جا باید پاکش کرد

  5. شیوا می گوید

    برنامه چرتیه پولیه و هرچی سعی میکنی مچ بشی کار نمیکنه

  6. رها می گوید

    من نمیدونستم اول باید دخترا شروع کنند؟؟

  7. عليرضا می گوید

    چطوری میشه تاریخ تولد رو عوض کرد

  8. Shiva می گوید

    چطور میشه مسافت رو تغییر داد ؟؟

  9. math می گوید

    یکی منو الکی ریپورت عکس فیک زده برنامه کلا بسته شده چکار کنم؟!

  10. arian می گوید

    اخطار please return back in a while

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.