تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح هوک زدن چگونه است؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

۱- هوک اروپایی :
در ضربه هوک اروپایی ، انگشت شصت شما به سمت بدن خودتون هست. این مدل از هوک باعث میشه که ضربه شما به سمت یک ضربه دفاعی بره و علاوه بر ضربه زدن در عین حال دفاع هم کنید . اگر این ضربه رو با چرخش کامل بدن و پاها بزنید می بینید که قدرت هوک شما چند برابر میشه و پیشنهاد ما هم همین است. برای دفاعی تر شدن این مدل از هوک میتونید آرنجتون رو کمی بالاتر بگیرید و حتی میتونید ضربه رو بلندتر بزنید یعنی دستتون رو خیلی خم نکنید و کمی شبیه به ضربه مستقیم بزنید. در این حالت حریف به سختی میتونه از طرف دست ضربه شما ، به سمت شما نفوذ کنه و ضربه خودش رو به شما وارد کنه .
۲- هوک امریکایی :
در ضربه هوک امریکایی ، انگشت شصت شما به سمت بالا اشاره میکنه . این مدل از هوک قدرت بسیار بالایی داره و باعث از پا دراومدن و ناک اوت شدن حریف میشه اما حالت دفاعی در این مدل از هوک کمتر هست. این ضربه رو میتونید هم با چرخش پای موافق به سمت جلو و هم بدون حرکت پا انجام بدید که البته ضربه زدن با چرخش بدن و پا مثل همیشه پیشنهاد میشه .
پیشنهاد میکنیم این مطلب را بخوانید : آموزش گارد بوکس
در هوک زدن به دلیل اینکه ضربه بسیار سریع زده میشه ( مخصوصا دست جلو ) بسیار ضربه عالی ای هست برای غافلگیری حریف . میتونید از ضربه های ترکیبی استفاده کنید . به طور مثال راست مستقیم و هوک چپ یکی از عالیترین ضربات برای غافلگیری حریف و رسوندن ضربه به سر حریف است.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.