تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح افزایش دوام باتری لپ تاپ چگونه است؟

راه‍‌ هایی کلیدی برای افزایش دوام باتری:
اگر می‌خواهید که دوام باتری لپ تاپ خود را افزایش دهید، می‌توانید با توجه به نکات بسیار ساده‌ای که ما در سطرهای پایین برای شما شرح داده‌ایم، دوام باتری لپ تاپ خود را بالا برده و به راحتی از آن استفاده کنید.
از روش شارژ مناسب برای لپ تاپ خود استفاده کنید. فقط از کابل شارژی استفاده کنید که هنگام خرید لپ تاپ با آن همراه بوده است و یا اگر کابل شارژ دیگری نیاز دارید، حتماً آن را فقط از نمایندگی های مجاز خریداری کنید.
هنگامی که از باتری استفاده نمی کنید، از روش مناسب نگهداری مربوط به باتری مورد نظر استفاده کنید. باتری را زیر نور مستقیم قرار ندهید و در ضمن آن را دردمایی با حرارت بالا نیز نگذارید.
از برنامه مدیریت انرژی لپ‌تاپ استفاده کنید. هنگامی که برنامه مذکور را به کار ببرید، سرعت پردازشگر متناسب با کاری که با لپ‌تاپ انجام می دهید تنظیم می شود.
باتری هایی را بخرید که پردازشگرهای داخلی دارند، مثل باتری های (Li-ion)
چناچه قصد دارید مدت طولانی از لپ تاپ خود استفاده نکنید، حتما تمام شارژ باتری را خالی کنید.
استفاده از حالت (Sleep)
یکی از راه هایی که به کمک آن می توان سطح مصرف انرژی در لپ‌تاپ را پایین آورد، حالت (Sleep) می باشد. در این حالت قسمت های دیگر لپ‌تاپ روشن باقی خواهند ماند و تمامی برنامه ها نیز هم‎چنان باز می باشند، در حالی که صفحه نمایش، خاموش می باشد. اگر برنامه ای ذخیره نشده باشد و اتفاقی برای لپ‌تاپ رخ دهد، برنامه ذخیره شده از دست خواهد رفت. هنگامی که لپ‌تاپ را در حالت (Sleep) قرار می دهید در کارکردن مجدد با لپ‌تاپ راحت تر خواهید بود. چون سرعت شروع کار مجدد لپ‌تاپ ۱۰ برابر سریع‎تر از زمانی خواهد بود که لپ‌تاپ را مجدد روشن می کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.