تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح پلانک چگونه است؟

اگر مبتدی هستید بهتر است به جای اینکه از همان ابتدا پلانک ترکیب شده انجام دهید، پلانک ساده را پیش بگیرید. در پلانک ساده لازم است، کف دست‌ها و همچنین نوک انگشتان پا به عنوان تکیه‌گاه‌های بدن استفاده شود. بدن شما به صورت کشیده از نوک انگشتان پا تا سر باید صاف نگه داشته شود. سر عموماً در این حرکت رو به جلو است.
البته در مواردی که شما نمی‌توانید فشار زیادی روی کف دست را تحمل کنید یا اینکه توان کافی برای بلند شدن را ندارید، می‌توانید از ساعد و آرنج خود نیز به عنوان تکیه‌گاه استفاده کنید. زمانی که حرکت پلانک را انجام می‌دهید، نفس کشیدن را فراموش نکنید.
انجام دادن پلانک به صورت صحیح از شما انرژی زیادی خواهد گرفت و چربی سوزی خواهد کرد. مربیان به بدنسازان تازه کار همیشه توصیه می‌کنند که هر بار، هر زمان که در باشگاه هستند تمرین‌های خود را با حرکت پلانک شروع کنند. در مدت زمانی که شما حرفه‌ای‌تر تمرین می‌کنید، انجام دادن پلانک می‌تواند از یک دقیقه تا پنج دقیقه هم افزایش پیدا کند.اگر عضلات شکمی درگیر نشوند، دست‌ها از تحمل بیشتر وزن بدن خسته می‌شوند. وقتی چنین اتفاقی می‌افتد اولین واکنش، قوس دادن به کمر است که فشار بی‌موردی را به ستون فقرات وارد می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.