تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

توصیه هایی برای کسب درآمد

در راه موفق شدن و رسیدن به درآمد مورد نظر، صبح ها خیلی زود از خواب بیدار شوید، مرتب و مستمر ورزش نمایید، در همه حال آماده ی آموختن باشید و برای این کار وقت کافی را در نظر بگیرید!

 

پولدار شدن یکی از مهم ترین دغدغه های آدم های دنیای جدید است و اغلب هم خواسته هایشان، بیش از مقدار پولی است که در دسترس دارند! امروزه جست و جو درباره ی روش های کسب درآمد جدید و پولدار شدن، به یکی از پر مخاطب ترین اتفاقات تبدیل شده است! کتاب ها و مقالات زیادی نیز هر روز در رابطه با این موضوع، به نگارش در می آیند؛ اما آیا این همه کتاب و مقاله می تواند شما را به کسب درآمد رویایی تان برساند؟ در پاسخ بایستی گفت: خیر.

 

تعجب نکنید! کسب درآمد رویایی و پولدار شدن، اتفاقی است که بایستی شما، خود بخواهید! آن را بخواهید و طلب کنید در راه رسیدن به آن نیز، تلاش کنید. به شما توصیه می کنیم در ابتدا، هدفی مشخص و ایده آل برای خود در نظر داشته باشید. برای رسیدن به هدف مشخصی که تعیین کرده اید، حتما زمانی را مشخص نمایید.

چنانچه بخواهیم در رابطه با جمله ی بالا، بیشتر توضیح دهیم، بایستی گفت “چه تخصص ها و مهارت هایی دارید؟ ” دقت داشته باشید تخصص عبارت است از توانایی شما در به کار بستن استعدادها و مهارت ها؛ آن هم در قسمتی حیاتی که برای شما و یا مشتریان شما ارزشمند باشد.

به یاد داشته باشید برای رشد خود، جنبه های مثبت خود را تقویت نمایید؛ همچنین موارد ضعف را در اولین فرصت ممکن، شناسایی و اصلاح نمایید. بهترین بودن در یک زمینه ی مهم از شغل و حرفه ی شما، بیشتر از هر چیزی به پیشرفت شما کمک می کند.

به شما توصیه می کنیم در راه موفق شدن و رسیدن به درآمد مورد نظر، صبح ها خیلی زود از خواب بیدار شوید، مرتب و مستمر ورزش نمایید، در همه حال آماده ی آموختن باشید و برای این کار وقت کافی را در نظر بگیرید؛ و سعی کنید به گونه ای منظم و مستمر، با همفکران خود نشست و برخاست داشته باشید.

همواره و همیشه به این موضوع دقت داشته باشید که ثروت واقعی، بدون شادمانی به دست نمی آید! بیشتر افراد، متاسفانه پولدار شدن را به اشتباه با ثروتمندی یکی می دانند! این در حالی است که ثروت، مفهومی عظیم تر دارد.

منبع : جدولیاب

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.