تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

جاهای دیدنی کیش در شب کجاست ؟

جنگ های شبانه کیش
از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب تماشای جنگ های شبانه یا برنامه های شادی است که تقریبا هر شب از ساعات بیست تا بامداد اجرا می شوند، از آنجایی که جزیره منطقه آزاد محسوب می شود جنگ های شادی آن هم با سایر شهرهای ایران تفاوت دارد، بلیت جنگ های شبانه کیش در اکثر هتل ها و مراکز توریستی به فروش می رسند.
پارک ساحلی مرجان
از دیگر تفریحات شبانه کیش به پارک ساحلی مرجان در جوار مرکز خرید مرجان و سایت غواصی مرجان می رسیم، البته اگر در نزدیکی غروب خورشید به این مکان مراجعه کنید امکان استفاده از قایق های تفریحی، شاتل، غواصی و سایر تفریحات آبی آن را خواهید داشت و در صورتی که زمان مراجعه شما در تاریکی باشد می توانید از کافه رستوران ها و آلاچیق های ساحلی پارک مرجان استفاده نمایید.
اسکله تفریحی کیش
شایداز بهترین جاهای دیدنی کیش در شب اسکله تفریحی بزرگش باشد که در آن انواع امکانات رفاهی، مناظر دیدنی و تفریحات برای گردشگران تعبیه شده است، قدم زدن در ساعات اولیه بامداد در این اسکله در گوش دادن به نوای سکونت محض خلیج فارس روح هر انسانی را جلا می دهد، این نکته را باید بدانید که سفر به جزیره کیش تنها نیاز به رزرو بلیط هواپیما کیش دارد تا از زیباترین جزیره خلیج فارس دیدن کنید.
کلوب بولینگ مریم
اگر به ورزش بولینگ علاقه داشته باشید در نزدیکی همان اسکله تفریحی از مشهورترین سالن های بولینگ ایران با نام مریم وجود دارد که با مجهزترین امکانات فرصت تفریح این رشته ورزشی را به خانواده ها می دهد.
کشتی های تفریحی شبانه کیش
کشتی های تفریحی شبانه کیش تقریبا در صورت مساعد بودن شرایط دریا هر شب از ساعات هفت یا هشت آماده حرکت به می شوند، این کشتی ها اکثرا در اسکله تفریحی پهلو می گیرند و در آنها هم می توانید غذا میل کنید و هم از برنامه های شاد موجود دیدن کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.