تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده کدامند ؟

رستوران سنتی ترمه
رستوران سنتی ترمه دارای منویی حاوی غذاهای مختلف و مطابق با ذائقه های متفاوت می باشد. محیطی سنتی که از حوضچه های کوچک و زیبا تشکیل شده است و می تواند حس خانه های قدیمی و با صفا را در شما بوجود آورد. این مکان دارای انواع غذاهای ایرانی و بین المللی است، معمولا در این رستوران شب ها غذا طبخ و آماده سرویس می شود اما اگر برای ناهار می خواهید به آنجا بروید حتما از قبل تماس حاصل فرمایید.
شماره تماس: ۶۶۷۱۱۴۴۹-۰۲۱
آدرس: میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی
رستوران گیلار
همانطور که از اسم رستوران ( گیلار ) مشخص است، دکوراسیون و نوع غذایی که در اینجا ارائه می شود مطابق معماری و فرهنگ خطه گیلان است. از نکات مثبت این رستوران دارا بودن تعداد زیادی غذا در منوهای آن است و این امر تنوع انتخاب های بیشتری به شما می دهد، .سبک سازه و طراحی داخلی این رستوران حس بودن در گیلان را به انسان القا می کند، مشخصات دسترسی گیلار در ادامه برای شما درج شده است :
شماره تماس: ۲۲۷۴۱۶۶۵-۰۲۱
آدرس: نیاوران، به سمت تجریش، نرسیده به چهارراه مژده، رستوران گیلار
رستوران باربد
نکته جالبی که در مورد طراحی رستوران باربد باید بدانید، این است که شما از هر سالنی میتوانید گروه موسیقی را ببینید و از اجرای آنها لذت ببرید. رستوران باربد دارای دوطبقه است و فضای داخلی آن کاملا سنتی همراه با غذاهای ایرانی و محلی بر جذابیت این رستوران افزوده است، ازاین رستوران میتوان بعنوان یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده نام برد و موسیقی زنده هر شب از ساعت ۸ شب تا پاسی از نیمه شب برقرار است، رزرو کردن میز از قبل می تواند خیالتان را راحت تر و کارتان را اسانتر کند.
رستوران شب های سرو
با توجه به اینکه این رستوران در خیابان سعادت اباد واقع است، شاید بگویید پارک کردن ماشین در این منطقه دشوار باشد، اما با این محل پارکینگ اختصاصی داشته که این نگرانی را برای بازدیدکنندگان کاملا برطرف کرده است، این رستوران با اجرای موسیقی لایو و محیط دنجش می تواند شبی دلنشین را برای شما، دوستان یا خانواده تان بوجود آورد.
شماره تماس: ۲۲۳۵۳۹۸۵-۰۲۱
آدرس: سعادت آباد، چهار راه سرو، پلاک ۷۹
رستوران شهربانو
این رستوران دو نکته مثبت سرآمد نسبت به رستوران های دیگر دارد، اول اینکه علاوه بر ناهار وشام، در وعده صبحانه هم آماده سرویس دهی می باشد و همچنین در دو وعده صبحانه و شام غذا را به صورت سلف سرویس همراه با سالاد های متعدد و خوشمزه به مشتریان ارائه می کند، نکته دیگر این است که پخش موسیقی آن در ۵ سبک متفاوت است و باعث به وجد آوردن تمامی افراد با سلایق و علاقمندی های متفاوت شده است، این موسیقی ها هرشب از ساعت ۸ تا ۱۰ توسط نوازندگان اجرا خواهد شد.
آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع خلیج فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.