تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

جاهای دیدنی رودسر کدامند؟

آبشار میلاش
آبشار میلاش از مهم ترین جاهای دیدنی رودسر در روستای زیار واقع شده است، این ابشار اب ارتفاع نزدیک به سی متر یکی از بهترین مناطق طبیعت گردی و پیک نیک در نیمه اول سال را رقم زده است.
آدرس : رودسر، دهستان رحیم اباد، روستای زیار، روستای میلاش
دره چاکرود
دره چاکرود رودسر یکی از بهترین جاذبه های طبیعی ایران در شمال کشور می باشد که علاوه بر گردشگران عادی، امروزه تبدیل به پایتخت علاقه مندان به رشته صخره نوردی هم بدل شده است، این دره خارق العاده دارای تعداد زیادی رودخانه، آبشار و حوضچه های آبی می باشد، از لحاظ جغرافیایی این مکان از توابع روستای طیولا بالا شهرستان رودسر بوده که آب جاری در آن در آخرین مسیر وارد دریای مازندران می شود.
آدرس : شهر رحیم آباد، روستای بالا طیولا
روستای جواهردشت
روستای جواهردشت رودسر یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری در شمال کشور می باشد که در استان گیلان واقع شده است، در این مقاله به صورت ویژه سری به روستای جواهردشت زده ایم تا با دیدنی هایش بیشتر اشنا شوید، این نه تنها از زیباترین جاذبه های طبیعی ایران است بلکه همیشه نامش در بین زیباترین روستاهای ایران دیده می شود.
آدرس : شهرستان رودسر، روستای جواهردشت

ساحل رودسر
ساحل رودسر از اصلی ترین سواحل این شهر محسوب می شود که در آن انواع تفریحات دریایی، بوفه های مواد غذایی، سوئیت های ساحلی و سایر امکانات توریستی دایر شده است، البته اگر سفر شما در نیمه اول سال و روزهای تعطیل باشد با ازدحام شدید جمعیت در اینجا روبرو خواهید شد.
ساحل رامدشت
اگر به دنبال سواحل دنج و خلوت در رودسر می گردید بهترین انتخاب برای شما مراجعه به ساحل رامدشت است، گرچه این ساحل امکانات تفریحی ساحل اصلی رودسر را دارا نیست اما بکری و طبیعت آن زیباتر از ساحل اصلیست.
روستای حسن سرا
روستای حسن سرا از دیگر جاذبه های گردشگری رودسر محسوب می شود که در نزدیک ترین فاصله تا ساحل واقع شده است، این دهکده مرکز تولید سوغات و صنایع دستی استان گیلان بوده که در کنار آن با چند متر پیاده روی به جنگل هم می رسد.
آدرس : کیلومتر ۵ شرق رودسر
پل خشتی تیمیجان
در بین اماکن تاریخی رودسر نام پل خشتی تیمیجان رویت می شود، این پل در دوره ی صفویان به روی رودخانه تیمیجان احداث شد تا بومیان براحتی از دو سوی رود جا به جا شوند، تیمیجان با شصت متر طول در فهرست آثار ملی کشور برای همیشه ثبت شده است.
آدرس : رودخانه تیمیجان
ساختمان شهرداری رودسر
در لیست جاهای دیدنی رودسر نام بنا و ساختمان شهرداری رودسر ساخته شده در زمان پهلوی اول به چشم می خورد، این سازه با معماری اروپایی شباهت زیادی به سازه های تاریخی اطراف میدان شهرداری رشت دارد و به نوعی بردارزاده آنهاست!
آدرس : میدان شهرداری

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.