تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

بهترین رستوران های کرمان کدامند؟

۱- رستوران البرز
رستوران البرز یکی از بهترین رستوران های کرمان است. رستورانی با دکوراسیون ساده اما تمیز و شیک. از ورودی رستوران نمی‌توان حدس زد که داخلش چقدر بزرگ است یا غذاهایش چقدر خوب اما از اهالی کرمان اگر سوال کنید جز تعریف چیزی نمی‌شنوید. به محض ورود پر بدون میزها شما را از کیفیت رستوران مطمئن می‌کند. محیط رستوران نیز آرام است و برخورد پرسنل محترمانه.
شما می‌توانید از سالاد بار رستوران که انواع سالاد، ترشی و دسرها را دارد هم استفاده کنید. منوی رستوران البرز شامل غذاهای ایرانی، دریایی و انواع کباب است. ساعت کار رستوران برای سرو نهار از ۱۳ تا ۱۶ و برای سرو شام از ۲۰ تا ۲۴ است.
آدرس: بلوار جمهوری اسلامی، بین کوچه جمهوری ۱۵ و ۱۷، حدفاصل چهارراه شفا و فرهنگیان، بعد از مسجد امام رضا
شماره تماس : ۰۳۴۳۲۱۲۳۱۳۳
۲- رستوران سنتی مکث
رستوران سنتی مکث جایی است که اگر کرمانی‌ها مسافر ایرانی و یا توریست داشته باشند به آنجا می‌برند. رستورانی با کیفیت و تمیز با حال‌ و‌ هوای سنتی و غذاهای دلچسب ایرانی. کباب‌های این رستوران خوش‌طعم و لذیذ هستند و انتخاب اول بسیاری از مسافران.
این رستوران انوع کباب، چلوماهیچه، غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی، دیزی و بزقرمه دارد. یادتان باشد حتما بزقرمه را کنار غذاهایتان سفارش دهید و طعم این غذای اصیل کرمانی را امتحان کنید. منوی رستوران مکث قیمت مناسب و تقریبا پایینی دارد. رستوران سنتی مکث غذای بیرون بر نیز دارد. ساعت کار رستوران نیز از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب است.
آدرس: بلوار جمهوری، چهارراه امام جمعه
شماره تماس : ۰۳۴۳۲۴۵۸۰۰۴
۳- کافه رستوران شیلان
کافه رستوران شیلان یکی از لوکس‌ترین رستوران های کرمان با دکوراسیونی مدرن و منوی غذایی بین‌المللی است. سقف بلند رستوران، نورپردازی ملایم، دیوارهای تزئین شده، صندلی‌های رنگی و مبلمان راحت، چینش حرفه‌ای میزها و برخورد حرفه‌ای پرسنل، فضای آرامش بخشی را به وجود آورده که برای قرارهای دوستانه، کاری و رسمی مناسب است.
رستوران دو طبقه است و ظرفیت و تعداد میزها بالا اما به خاطر داشته باشید که قبل از آمادن به شیلان میزتان را رزرو کنید.
شما می‌توانید انواع پیش‌غذا مثل نان سیر، انواع سیب‌زمینی، سوپ و سالاد را از منو سفارش دهید. رستوران شیلان هم غذاهای ایرانی مانند کته شیشلیک و کته جوجه دارد و هم کته ماهی. غذاهای بین‌المللی مانند انواع استیک، پیتزا و پاستا نیز در این رستوران سرو می‌شوند. شیلان منوی صبحانه مفصل ایرانی، ترکیه‌ای و انگلیسی هم دارد. ساعت کار رستوران از ۹ صبح تا ۱۱ شب است.
آدرس: بلوار جمهوری اسلامی، بعد از تقاطع فرهنگیان، نبش کوچه ۱۰
شماره تماس : ۰۳۴۳۲۱۲۶۶۸۲
۴- رستوران ساحل
رستوران ساحل فضایی خانوادگی و آرام دارد و یکی از بهترین رستوران های کرمان است. در این رستوران می‌توانید میزهای چهار نفری یا خانوادگی را انتخاب کنید و از منوی کامل و خوش‌طعم رستوران غذای دلخواه‌تان را سفارش دهید. دکوراسیون رستوران ساحل شیک و درعین حال ساده است. چینش میزها نیز حرفه‌ای و برخورد پرسنل مودبانه است.
در منوی رستوران ساحل قسمتی به نام غذاهای روز قرار دارد. غذاهای روز درواقع غذاهای خانگی مانند استانبولی، چلو خورشت قیمه بادمجان، مرغ به آلو، چلو خورشت سبزی و بزقرمه است. علاوه براین انواع کباب، چلو ماهیچه، غذاهای ایرانی و دریایی نیز در منو دیده می‌شود. این رستوران بیرون‌بر نیز دارد. ساعت کار رستوران نیز از ۱۱:۳۰ تا ۲۴ است.
آدرس: بلوار حمزه بین کوچه ۷ و ۹
شماره تماس : ۰۳۴۳۲۴۶۲۷۵۹
۵- رستوران هزار‌و‌یک شب
رستوران هزار‌و‌یک شب یکی از رستوران‌های بزرگ و شناخته شده کرمان است. شما می‌توانید حیاط و تخت‌های چوبی را برای نشستن انتخاب کنید و یا میزهای داخل رستوران را.
این رستوران انواع غذاهای ایرانی، کباب و حتی پیتزا دارد. پیشنهاد می‌کنم تا چلو ماهیچه و کباب برگ رستوران هزار‌و‌یک شب را حتما امتحان کنید. هزار‌و‌یک شب منوی کافه‌ای هم دارد و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و قلیان سرو می‌کند.
آدرس: خیابان شهید کامیاب، نبش خیابان شهید فولادی، روبروی پارک
۶- باغ رستوران دشت بهشت
باغ رستوران دشت بهشت فضایی بزرگ، آرام و دلچسب و البته جذاب‌ترین کباب‌های کرمان را دارد. شما هم می‌توانید تخت‌های داخل باغ را برای نشستن انتخاب کنید و هم تخت‌های داخل سالن را که دور تا دور حوض فیروزه‌ای رنگ چیده شده‌اند. درفصل زمستان نیز اطراف تخت های داخل باغ پوشیده می‌شود و داخلشان بخاری قرار می‌دهند. بنابراین در زمستان نیز می‌توانید با خیال راحت از تماشای باران و برف لذت ببرید.
اگر به دنبال جایی هستید که با خانواده ساعاتی خوش را سپری کنید، رستوران دشت بهشت یکی از بهترین رستوران های کرمان است. منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی، کباب و فست‌فود را دارد. بنابراین خانوادگی و با سلیقه‌های مختلف به اینجا بیایید و پیتزا، رست‌بیف، غذای دریایی، چلوماهیچه و برگر را با هم سفارش دهید. ساعت سرو نهار نیز از ۱۲ تا ۱۵:۳۰ و سرو شام از ۲۰ تا ۲۴ است.
آدرس: بلوار شهید صدوقی (جاده کرمان-تهران) کوچه شماره ۲۳
شماره تماس : ۰۳۴۳۲۱۲۴۵۴۰
۷- رستوران فرنگی دودکش
رستوران فرنگی دودکش یکی از لوکس‌ترین رستوران های کرمان است. اگر طرفدار دکوراسیون‌های مدرن و منو بین‌المللی باشید، این رستوران بهترین انتخاب برای قرارهای دوستانه و خانوادگی شماست. منوی رستوران هم مانند فضا و تزئینات داخلی آن جذاب است. انواع صبحانه، غذاهای بین‌المللی و فست‌فود مانند استیک، پاستا، پیتزا، غذاهای دریایی و حتی کباب کره‌ای در منوی رستوران پیدا می‌شود.
اگر تا به حال کباب کره‌ای را امتحان نکرده‌اید، رستوران دودکش جای خوبی است تا بر سر میز و روی اجاق کباب‌ها را سرخ و نوش‌جان کنید. به خاطر داشته باشید که برای شب‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه حتما باید میز رزرو کنید. ساعت کار رستوران نیز از ۸ صبح تا ۱۲ شب است.
آدرس: کرمان، انتهای بلوار جمهوری، بعد از بلوار رضوان، مجتمع تجاری میلاد
شماره تماس : ۰۳۴۳۲۴۳۵۰۵۰
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.