تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

کد شهر زنجان چیست؟

معاون شرکت مخابرات ایران از اجرای طرح یکسان سازی کدهای مخابراتی داخل استان زنجان خبر داد و گفت: تلفن های این استان زنجان هشت رقمی می شود و کد استان به ۰۲۴ تغییر می کند.
علی سپهری راد اجرای طرح هم کد سازی زنجان را در راستای اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت در استانهای کشور به عنوان اولویت اول مخابرات عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح ملی، علاوه بر تغییر کد استان به ۰۲۴ پیش شماره تلفن های شهر زنجان باحذف رقم دوم پیش شماره و اضافه شدن عدد ۳۳ به ابتدای ارقام تغییر خواهد یافت.
وی افزود: در همین حال در شهرستانهای ابهر،خدابنده،خرمدره و طارم و توابع شهرستان زنجان عدد ۳ به ابتدای ارقام اضافه می شود و در شهرستانهای ماهنشان و ایجرود نیز این تغییر باحذف عدد ۳ و اضافه شدن عدد ۳۶ انجام می شود.
سپهری راد ادامه داد: با اجرای این طرح تعرفه مکالمات تلفن ثابت این استان به ازای هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی ۳۰ ریال، هر دقیقه مکالمات ثابت به ثابت بین استانی ۳۳۰ ریال، هر دقیقه مکالمات تلفن ثابت به همراه شرکت ارتباطات سیار ۶۲۵ ریال و هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به سیار اپراتورهای تلفن همراه ۶۲۵ ریال محاسبه خواهد شد.
معاون شرکت مخابرات ایران گفت: مبلغ آبونمان ماهیانه خط تلفن ثابت در این استان ۳۰۰ تومان و آبونمان متغییر آن براساس مبالغ کارکرد ماهیانه خط تلفن از ۲۰۰ تا ۷۰۰ تومان تعیین شده است.
به گزارش مهر،مشترکان تلفن ثابت استان زنجان برای اطلاع از وضعیت شماره های تغییر یافته،سامانه گویای ۳۳۰۰برای مشترکین داخل استان و شماره ۰۲۴۹۷۱۳۳۰۰برای تماس گیرندگان خارج از استان اختصاص یافته است.

مشابه

  • https://tarikhema org/info/95765/کد-شهر-زنجان-چیست؟/
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.