تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

بهترین رستوران های زنجان کجا هستند؟

رستوران پلو
اگر از زنجانی‌ها بخواهید که بهترین رستوران‌های شهر را نام ببرند، حتما یکی از آن‌ها رستوران پلو است. علاوه بر اهالی شهر، بسیاری از مسافران زنجان، به این رستوران سر می‌زنند و کیفیت غذاهای این رستوران، همه‌ی مشتریان را راضی می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع کباب شامل کوبیده، بختیاری و سلطانی را نوش جان کنید. برنج معطر با کره‌ی محلی، کامل کننده‌ی یک وعده غذای اصیل ایرانی است که در رستوران پلو برای مهمانان سرو می‌شود.
در کنار غذا می‌توانید یکی از سالادها یا ماست و خیار رستوران را امتحان کنید. این ماست و خیار با مخلفاتی مثل کنجد و گردو، طعمی متفاوت دارد که باید امتحان کنید. زیتون پرورده‌ی تازه یکی دیگر از مخلفات خوشمزه‌ای است که می‌توانید همراه غذا سفارش دهید. این رستوران با توجه به کیفیتش، قیمت معقولی دارد. نه خیلی گران است و نه ارزان. رستوران پلو محیطی گرم و خانوادگی دارد و حتی برای برگزاری مهمانی‌های کوچک هم مناسب است. ظاهری معمولی دارد و جمعیت زیادی که به آن سر می‌زنند، به خاطر کیفیت غذاها آن را انتخاب می‌کنند. در اطراف رستوران، جا برای پارک وجود دارد. بیشتر اوقات به خصوص در روزهای تعطیل و مناسبت‌ها، رستوران بسیار شلوغ‌تر است.
آدرس رستوران پلو: خیابان خرمشهر، خیابان معلم، روبروی کوچه اول
تلفن: ۰۲۴۱۴۲۲۲۱۳۷
دیزی سرای عابدینی
اگر هوس دیزی کردید و دل‌تان خواست تا یک وعده غذای اصیل ایرانی را در محیطی گرم، زیبا و دوست‌داشتنی نوش جان کنید، دیزی سرای عابدینی را انتخاب کنید. این دیزی سرا در بازار زنجان قرار دارد و البته غیر از دیزی، صبح‌ها با چای، املت و انواع صبحانه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. قیمت‌های این دیزی‌سرا بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با بهترین مواد اولیه و ادویه‌جات آماده می‌شود. به غیر از غذای لذیذ و محیوط دوست‌داشتنی، یکی از دلایل جذابیت این دیزی‌سرا برای بسیاری از مشتریان، رفتار دوستانه‌ی صاحبان آن یعنی برادران عابدینی است. این دو برادر خوش‌برخورد، با مهمانان خوش و بش می‌کنند و رفتاری صمیمانه دارند.
آدرس: چهارراه امیرکبیر، میدان ورک چی ها، دیزی سرای عابدینی
تلفن: ۰۲۴-۳۳۳۲۴۲۶۰
رستوران صدف
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران صدف، سرویس‌دهی عالی است. این رستوران محیط آرام و شیکی دارد و به خاطر همه‌ی این مزیت‌ها، به عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شهر شناخته می‌شود. در رستوران صدف می‌توانید بهترین غذاهای اصیل ایرانی مثل باقالی‌پلو، انواع کباب و جوجه را سفارش دهید. زیتون پرورده با بهترین کیفیت از مخلفات پرطرفدار غذا در این رستوران است. این رستوران درست روبه‌روی پارک ملت واقع شده است. بنابراین بعد از غذا خوردن یا قبل از آن می‌توانید ساعاتی را در این پارک بگردید و از طبیعت و سرگرمی‌های آن لذت ببرید. این رستوران قیمت‌های نسبتا مناسبی دارد. برای برگزاری مهمانی هم می‌توانید روی این رستوران حساب کنید.
آدرس: خیابان خرمشهر روبروی پارک ملت (شهربازی)
تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۲۶۲۸
سفره‌خانه و رستوران سنتی زرتشت
رستوران سنتی زرتشت بزرگ با فضایی دلنشین در میان یک باغ زیبا قرار گرفته است. حجره‌های سنتی این رستوران با فرش‌ها و پشتی‌های دیدنی تزیین شده است. اگر دوست ندارید روی زمین بنشینید و غذا بخورید، میز و صندلی در وسط باغ برای مهمانان چیده شده است. بهترین غذاهای سنتی را با انواع ترشی و سالاد می‌توانید نوش جان کنید. این رستوران به خاطر کیفیت عالی کباب‌هایش مشهور است.
آدرس: خیابان خرمشهر، روبروی پارک میثم، نرسیده به صدا و سیما
تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۷۰۵۷
فست فود ارگانو
اگر در سفر به زنجان از غذاهای سنتی و همیشگی خسته شدید و هوس کردید که فست فود بخورید، فست فود ارگانو را امتحان کنید. در منوی این فست فود غذاهایی مثل پیتزا ونیز، پپرپنی ایتالیایی، مرغ سوخاری، استیک، سالاد سزار و پاستای آلفردو دیده می‌شود که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.
آدرس: روبروی نمایشگاه بین المللی، قبل از مرکز تفریحی
تلفن: ۰۲۴۳۳۴۱۵۱۴۰
فست فود پیتزا لند
یکی دیگر از رستوران‌های فست فود زنجان، فست فود پیتزا لند نام دارد. در این فست فود می‌توانید بهترین ساندویچ‌ها و پیتزاها را سفارش دهید و در محیطی دنج نوش جان کنید.
آدرس: زنجان، میدان هنرستان، بلوار خرمشهر
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.