تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

کافه های زنجان کجا هستند؟

کافه جنگل یکی از کافه های معروف در بین دانشجویان زنجان
آدرس: زنجان – خیابان امام خمینی
تلفن: ۰۲۴۳۳۳۳۱۵۶۱
اگه به کافه گردی علاقه داری و دنبال یه جای جوون پسند هستی حتماً سری به کافه جنگل بزن. در این کافه، انواع شیرینی ها، کیک ها و شکلات ها سرو میشه که تازه و آماده است. این کافه محیط خیلی دنج و شیکی داره و پاتوق خیلی از دانشجویان است.
۲٫ کافه کیوسک از بهترین کافی شاپ های زنجان
آدرس: زنجان – شهرک کارمندان – انتهای خیابان هشتم غربی
تلفن: ۰۲۴۱۴۲۶۳۳۷۱
کافه کیوسک از کافه های پرطرفدار و محبوب شهر زنجان است که قهوه های فوق العاده ای داره و حتما باید امتحانش کنی. این کافه مجهز به دستگاه اسپرسوساز چیمبالی است و باریستاها به طور حرفه ای و با برخوردی گرم و صمیمی قهوه رو آماده و سرو میکنن. هم چنین قیمت مناسب منوی این کافه و دکور و فضای خاص آن بر جذابیت های اون اضافه کرده است.
۳٫ کافه کوچه یکی از کافه های دنج و شیک در زنجان
آدرس: زنجان – ۷ تیر
تلفن: ۰۹۳۵۸۷۸۹۲۳۵
کافه کوچه یک کافه دوست داشتنی و جذاب با غذاها و نوشیدنی هایی خوش طعم در شهر زنجان است که خیلی از طرفدارانش بخاطر برخورد خوب و صمیمی . کافه به اینجا می آیند و با رضایت کامل هم کافه رو ترک می کنن. این کافه یکی از بهترین کافی شاپ های زنجان شناخته شده است.کافه به اینجا می آیند و با رضایت کامل هم کافه رو ترک می کنن. این کافه یکی از بهترین کافی شاپ های زنجان شناخته شده است.
۴٫ کافه سارو پاتوقی زیبا برای طرفداران قهوه های خوشمزه
آدرس: زنجان – حاجی بلوار – پایین تر از رستوران شهریار – جنب آموزشگاه آیدا
تلفن: ۰۹۱۲۷۴۰۷۶۹۴
کافه سارو یکی از کافه های محبوبیه که میتونی در اونجا انواع قهوه رو به همراه کیک های بسیار خوشمزه با طعم و تزیین عالی نوش جان کنی. در این کافی شاپ با دیدن منوی متنوعش، شک نکن که اشتهات چند برابر هم میشه!
۵٫ کافه کاناپه یکی از معروف ترین کافه های شهر زنجان
آدرس: زنجان – میدان رسل – خیابان نوری
تلفن: ۰۲۴۳۳۴۷۴۵۰۴
کافه کاناپه یکی از معروفترین و بهترین کافی شاپ های زنجان است که به خاطر فضای زیبا، غذاها و قهوه های خوش طعم و قیمت های مناسبش محبوبیت زیادی هم بین کافه بازان زنجانی داره. در این کافه میتونی انواع نوشیدنی ها، پاستا، ساندویچ و همه نوع غذایی رو که در کافه ها پیدا میشه رو امتحان کنی و درکنار دوستانت لحظات خوشی رو سپری کنی.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.