تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

معرفی شهر لانسینگ، پایتخت ایالت میشیگان

لنسینگ مرکز ایالت میشیگان آمریکاست. کاپیتول ایالت میشیگان در اینجا قرار دارد.

لانسینگ دارای آب و هوای قاره ای مرطوب در غرب میانه است که تحت تأثیر دریاچه های بزرگ قرار دارد. زمستان ها سرد با بارش برف متوسط ​​تا شدید هستند، در حالی که تابستان بسیار گرم و مرطوب است.

 

لانسینگ پایتخت ایالت میشیگانِ آمریکا است. طبق سرشماری انجام شده در سال ۲۰۱۰ میلادی جمعیت این شهر حدود ۱۱۵ هزار نفر بوده است. شهر لانسینگ به لحاظ وسعت، پنجمین شهر بزرگ میشیگان است. این شهر در سال ۱۸۴۷، درست ۱۰ سال بعد از تبدیل شدن میشیگان به یک ایالت جدید،  به عنوان پایتخت جدید میشیگان انتخاب شد.

اولین فرد ثبت شده از تبار اروپایی که به لانسینگ سفر کرد و الان لانسینگی است، اهل بریتانیا بود. هیو هیور، معاون فروش کالا در انگلستان و تیم فرانسوی- کانادایی او در ۲۴ آوریل ۱۷۹۰ در حالی که قایقرانی  می‌کردند از  رود گرند عبور کردند و وارد این سرزمین شدند. سرزمینی که برای تبدیل شدن به لنسینگ در فوریه ۱۸۲۷ مورد بررسی قرار گرفت  و در جنگل های متراکم قرار داشت. لانسینگ آخرین شهرستان این شهر بود که مورد بررسی قرار گرفت و تا اکتبر سال ۱۸۳۰ برای فروش عرضه نشد.  برای دهه های آینده هیچ جاده ای  برای ورود به این منطقه وجود نداشت.

این شهر از سال ۱۸۵۹ به عنوان مرکز ایالت میشیگان انتخاب شد ، پیش از لنسینگ شهر دیترویت مرکز ایالت میشیگان بود امروزه دیترویت مرکز اقتصادی میشیگان و لنسینگ مرکز سیاسی ایالت می باشد.

عمده‌ترین منابع درآمد این شهر از دولت، آموزش و تحصیل، بیمه، خدمات درمانی و خودروسازی است.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.