تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

بهترین هتل های استان خراسان رضوی نزدیک حرم کدامند؟

۱- هتل قصر طلایی از بهترین هتل های مشهد
هتل قصر طلایی مشهد یکی از بلندترین و مجلل ترین ساختمان ها در بلوار امام رضا و در نزدیکی میدان بسیج است. این هتل آنچنان بزرگ است که حتی از دورترین نقاط این مسیر همانند بالای بزرگراه کلانتری نیز در دوردست ها دیده می شود. اینجا بهترین هتل مشهد نزدیک حرم است. از ویژگی های مهم و عالی این هتل ۵ ستاره مشهد، جدای از امکانات منحصر به فردش، نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) است. اگر قصد بازدید از بولوار امام رضا را دارید و می خواهید تا حرم قدم بزنید، می توانید پس از یک ربع پیاده روی خود را در ورودی حرم ببینید.
این هتل حدود ۳۵۷ اتاق به همراه تمام امکانات مورد نیاز هر مهمان دارد. تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، ملافه های تمیز، اینترنت وای فای و حمام جزوی از امکانات درون هر اتاق هستند. اگر ماشین شخصی دارید، می توانید ماشین خود را درون پارکینگ رایگان هتل بگذارید.
از جمله فضاهای تفریحی درون بهترین هتل مشهد می توان به چایخانه سنتی، رستوران هتل با آشپزی بهترین سرآشپزهای ایران و طبخ غذاهای ایرانی و بین المللی، کافی شاپ، سونا و جکوزی، استخر، آرایشگاه، سونا خشک و فروشگاه است. از مزیت های خوب این اقامتگاه، قرار گیری در موقعیت مناسب در میان هتل های مجلل مشهد است. چرا که به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه اتوبوس رانی مشهد نیز بسیار نزدیک است.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶
۲- هتل مجلل درویشی، بهترین هتل مشهد نزدیک حرم
در میان هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم می بایست به هتل مجلل درویشی مشهد اشاره کرد. طراحی داخلی باشکوه و عالی این هتل ۵ ستاره آن را تبدیل به مکانی عالی و باشکوه در جوار حرم امام رضا (ع) نموده است. هتل مجلل درویشی مشهد از جمله بهترین هتل های مشهد است که تنها ۱.۴ کیلومتر تا حرم مطهر فاصله دارد و شما با ۱۰ دقیقه پیاده روی خود را در ورودی این مکان مقدس خواهید دید. ساختمان این هتل، شامل ۲۵ طبقه بوده که آتریومی را درون خود جای داده است. چنین ساختمانی در شرق کشور تک و منحصر به فرد بوده و هر مسافر و بازدید کننده ای را به تحسین وا می دارد. با ورود به لابی هتل درویشی متوجه خواهید شد که وارد بزرگترین هتل مشهد شده اید.
این هتل ترانسفر رایگان فرودگاهی دارد. مجموعه آبی آن یکی از بی نظیرترین مجموعه های تفریحی و آسایشی در ایران و مشهد است. اتاق هایی که در طبقات بالایی قرار گرفته اند، دیدی به سمت حرم دارند.
امکانات تفریحی همانند سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، دوش های اختصاصی، ارائه خدمات انواع اسپا و استخر درون هتل در اختیار مسافران و مهمانان قرار دارد. دهکده سنتی برکه آن فضایی متفاوت تر از آنچه که انتظارش را دارید، فراهم نموده است و کارکنان خوش برخورد و لبخند به لب هتل، تمام درخواست های شما را انجام می دهند.
آدرس هتل مجلل درویشی مشهد: خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶
۳- هتل الماس، از بهترین هتل های ۴ ستاره مشهد
از بهترین هتل های مشهد به ترتیب این لیست بوده که جزو هتل های ۴ ستاره است. این هتل ۴ ستاره با طراحی لوگوی طلایی و نمای خود مهمانان را به داخل هتل دعوت می کند. اگر ترانسفر فرودگاهی می خواهید باید حدود ۲ ساعت قبل از ورود به هتل آن را به پذیرش هتل اطلاع دهید. این ترانسفر رایگان است. امکاناتی از قبیل خدمات سرویس دهی در اتاق ها، سالن کنفرانس، اتاق بازی کودکان و کتابخانه به همراه چایخانه سنتی در فضای باز از جمله امکانات خوب این هتل هستند. درون اتاق ها تلویزیون، یخچال و اینترنت خواهید داشت. فروشگاه و غرفه این هتل به همراه رستوران و کافی شاپ هتل الماس مشهد از جمله فضاهای خاص هتل هستند.
این هتل تا مکان های تفریحی مشهد همانند پارک کوهسنگی ۱۱ دقیقه رانندگی دارد. تا پارک شهربازی ۱۵ دقیقه، تا آرامگاه فردوسی ۳۵ دقیقه، تا مجتمع های خرید مشهد کمتر از ۲۰ دقیقه و تا پدیده شاندیز ۳۵ دقیقه رانندگی دارد. با ۴ دقیقه پیاده روی به بازار رضا خواهید رسید. متاسفانه این هتل استخر و سالن ورزش ندارد.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین خیابان ۴ و ۶
۴- هتل الماس ۲، هتل پنج ستاره ای در مشهد
این هتل نه تنها یکی از بهترین هتل های مشهد است بلکه از جدیدترین هتل های ۵ ستاره مشهد نیز هست. این هتل لوکس در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید و نزدیک به حرم مطهر رضوی ساخته شد. تعداد اتاق های آن حدود ۲۲۰ اتاق بوده که در ۲۶ طبقه پراکنده شده اند. معماری داخلی آن ترکیبی از طراحی ها و تزئینات داخلی کشورهایی همانند روسیه، ترکیه، روم، آفریقا، عرب، ایران باستان، ایران معاصر همانند اتاق آیینه و بسیاری دیگر است که آن را تبدیل به موزه ای طراحی داخلی کرده است. همین موضوع اینجا را به زیباترین هتل مشهد تبدیل کرده است. مسافرانی که به دنبال رزرو اتاق در این هتل هستید، به صفحه رزرو هتل الماس ۲ مشهد بروند.
امکانات ورزشی و رفاهی بهترین هتل مشهد از نظر مسافران همانند مجموعه آبی برای بزرگسالان و کودکان نه تنها مسافران و زائران مشهد را بلکه ساکنین این شهر را هم به سمت خود جلب می کند. کافی شاپ هتل، باغ و تراسی بر روی پشت بام، رستوران و امکانات رفاهی دیگر هر مهمانی را راضی نگه می دارد. از تخت ها و طراحی های لوکس اتاق ها به همراه کفپوش های زیبا، تخت هایی سلطنتی، سقف های آینه کاری شده و استخری تمیز لذت خواهید برد. تمام این ویژگی ها باعث شده تا هتل الماس ۲ را یکی از بهترین هتل های مشهد بدانیم.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا ۲۰
۵- هتل مدینه الرضا از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم
رستوران گل نرگس از بهترین فضاها در این هتل بوده که می توانید برای صرف غذا در آن اقدام نمایید. از بهترین هتلهای مشهد نزدیک به حرم هتل مدینه الرضا است. این هتل ۵ ستاره و لوکس مشهد کمتر از ۱۵۰ متر تا حرم مطهر رضوی فاصله داشته و موقعیتی مناسب در این شهر دارد. مسافران و گردشگرانی که در این هتل ۵ ستاره اتاق رزرو کرده اند، بسیار راضی بوده و امتیاز خوبی به این هتل داده اند. محیط درونی این هتل به دلیل اینکه با اصول معماری ایرانی ساخته شده، هر گردشگر و مسافرانی را مخصوصا گردشگران خارجی مجذوب خود می نماید. این هتل در سال ۱۳۹۲ و در ۱۷ طبقه افتتاح شده است.
در این هتل ۳۲۵ اتاق وجود دارد که در این میان ۲۰۵ اتاق آن دو تخته بوده و ۷۲ اتاق سه تخته دارد. باقی اتاق ها عموما به صورت آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه هستند. در این هتل می توانید از امکانات تفریحی متعددی مانند مغازه ها و واحدهای تجرای، باشگاه و استخر، چایخانه و سفره خانه سنتی به همراه سرو بهترین غذاهای ایرانی و بین المللی بهره مند شوید. لابی هتل به همراه گنبد شیشه ای و نورگیر بالای آن عظمت و شکوه خاصی به نور و رنگ هتل مدینه الرضا مشهد داده است.
از جمله فضاهای جذاب این هتل که جزو بهترین هتل های مشهد است، وجود رستوران گردانی در طبقه دوازدهم آن بوده که چشم اندازی رو به حرم دارد. اگر یک ساعت در این رستوران بنشینید می توانید حتما نمای بسیاری وسیع و زیبایی از حرم مطهر را در روبرویتان داشته باشید. در نتیجه برای بهترین هتل در مشهد نزدیک حرم هتل مدینه الرضا را هم در نظر بگیرید.
آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی
۶- هتل پردیسان مشهد، هتلی لوکس با استخر
یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد و البته ۵ ستاره بوده که به مکان ها تفریحی مشهد بسیار نزدیک است. پارک کوه سنگی، پارک ملت و البته دانشگاه فردوسی در نزدیکی این هتل لوکس مشهد واقع شده اند. این هتل جدای از ۱۶۲ اتاق و سوئیتی که دارد، سالن کنفرانس بسیار مطرحی داشته که در آن سمینارها و همایش های متعددی برگزار می شود. بسیاری از امکانات هتل های ۵ ستاره در این هتل وجود دارند. برای رزرو اتاق به صفحه هتل پردیسان مشهد مراجعه کنید.
به عنوان نمونه می توان به کافی شاپ، رستورانی با بهترین غذاهای ایرانی و بین المللی به نام های میخک و ارکیده، سفره خانه سنتی، سالن‌های همایش، سمینار، آمفی‌تئاتر مجلل، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، لاندری، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر به بارگاه رضوی اشاره کرد. جدای از تمام این امکانات فروشگاه و مرکز خرید درون هتل بهترین سوغاتی ها و اجناس لوکس مشهد را برای فروش عرضه می کند که با قیمت های عالی مناسب در اختیار مهمانان قرار می گیرد.
آدرس: مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما
۷- هتل هما مشهد با دو شعبه برای سلیقه های متفاوت
با کمی گردش در میدان احمد آباد، ساختمان معروف هتل هما مشهد را خواهید دید. بنای هتل همای مشهد، ابتدا در ۱۳۵۲ با نام هتل هایت ساخته شد. نمای ساختمان این هتل، به نوعی تبدیل به برند آن شده است؛ چرا که در هر شهری سعی شده نمای پنجره ها حفظ شود. در دوره های بعد از آن، بازسازی های مختلفی روی بنا انجام شد تا یکی از بهترین هتل ها در مشهد شکل گرفت. هتل هما در سال ۱۳۹۶ با ۱۲۶ اتاق، ۳ سوئیت و ۶ آپارتمان آماده پذیرایی از مهمانان شد.
از امکانات چشم گیر هما مشهد، داشتن محطوه ای سبز و بزرگ، دسترسی آسان به مترو و اتوبوس است. با این شرایط، مهمانان می توانند مسافت ۵ کیلومتری هتل تا حرم را به راحتی طی کنند. در این هتل ۵ ستاره مشهد از بهترین سرآشپزها برای رستوران بهره می برند.
نکته: بخش ویلا و سوئیت با آپارتمان جدای از ساختمان اصلی است. بنابراین از شلوغی اصلی هتل دور خواهید بود. این دو از ساختمان اصلی نزدیک به ۲۵۰ متر فاصله دارند. هتل هما خیام مشهد هم شعبه دوم این هتل است که ساختمانی مدرن تر دارد.
آدرس هتل هما مشهد: دور میدان احمد آباد
۸- هتل هما ۲ مشهد، متعلق به هواپیمایی ایران ایر
این هتل در حقیقت شعبه دوم هتل هما مشهد در خیابانی خلوت به نام خیام در مشهد است. این محله خلوت مشهد، روبروی باغ ملک آباد واقع شده و دسترسی راحتی به هتل ایجاد می کند. لابی مدرن و بزرگ هتل، فضایی عالی برای برگزاری جلسات اداری شماست. از ویژگی های قیمت هتل هما ۲ مشهد انواع سوییت های لوکس و رویال با هزینه مناسب است.
رستوران ها و کافی شاپ های هتل در وعده های شام همواره شلوغ و پرطرفدار هستند. چرا که سرآشپزهای خوبی دارند. موقعیت عالی هتل در مرکز شهر، دسترسی به تمام جاذبه های مشهد را به یک اندازه فراهم می کند. برای رزو اتاق و تماس با شماره تلفن هتل هما ۲ پیشنهاد می دهیم با الی گشت تماس بگیرید.
هتل هما ۲ مشهد آدرس: ملاک آباد، خیابان خیام جنوبی ۱۸
۹- هتل جواد نزدیک ترین هتل ۴ ستاره به حرم
قرار نیست که تنها هتل های ۵ ستاره را به شما معرفی کنیم. هتل ۴ ستاره جواد یکی از بهترین هتل های مشهد بوده که خدماتی عالی دارد. از هتل های نزدیک حرم که ساختمانی ۸ طبقه با ۱۰۵ اتاق و سوئیت دارد. موقعیت عالی هتل، ترانسفر فرودگاهی رایگان را امکانپذیر نموده است. همینطور به مراکز خرید و بزرگترین بازارهای مشهد مانند بازار رضا فاصله بسیار کمی دارید. فاصله این هتل تا ترمینال و پایانه اتوبوس و راه آهن هم بسیار نزدیک است. در سفر به مشهد حتما بازدید از جاذبه های شهر مانند آرامگاه نادر شاه افشار، مسجد گوهرشاد و خانه های قدیمی را فراموش نکنید.
این هتل چهار ستاره تازه تاسیس فروشگاه رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی ایرانی در فضاهای عمومی ارائه می دهد. از فضاهای ورزشی هتل (استخر و باشگاه ورزشی) غافل نشوید. بیشتر مسافرانی که رزرو هتل جواد مشهد انجام داده اند، نظرات مثبتی راجع به امکانات هتل و اتاق ها نوشته اند. اگر شما هم در این هتل اقامت داشته اید، در کامنت ها برای ما از تجربه خود بنویسید. قیمت اتاق های هتل جواد مشهد مناسب بیشتر خانواده های ایرانی است.
آدرس هتل جواد مشهد: نبش کوچه امام رضا ۳ در خیابان امام رضا منتهی به حرم
۱۰- هتل اسپینو یکی از بهترین هتل های مشهد
از هتل های ساخته شده در سال ۱۳۹۳ با ۳۵ اتاق است. هتلی که هر چند تعداد اتاق های کمی دارد اما از بهترین هتل های مشهد است. هتل اسپینو در خیابان های نزدیک به حرم به نام هفده شهریور قرار گرفته است. به مراکز خرید و جاذبه های این شهر، نزدیک بوده که امکان خرید را فراهم می کند. به طور مثال بازار رضا، مجتمع تجاری رضا، مرکز خرید آسمان و بازار ضامن در نزدیکی میدان هفده شهریور به هتل بسیار نزدیک است. فاصله تا حرم هتل اسپینو مشهد روی نقشه نزدیک بوده و با ۲۰ دقیقه پیاده روی به حرم خواهید رسید. در این ساختمان ۵ طبقه، رستوران، استخر و باشگاه فضای تفریحی عالی هستند. برای ورود به اینجا، به صفحه رزرو هتل اسپینو مشهد بروید.
پیشنهاد می دهیم که در پشت بام هتل به رستوران بروید که نمای شبانه دل انگیزی از گلدسته های حرم به شما نشان می دهد. قیمت اتاق های هتل آپارتمان اسپینو مشهد هم مناسب و مقرون به صرفه است.
آدرس هتل اسپینو مشهد: خیابان هفده شهریور، خیابان عنصری شرقی
۱۱- هتل بین المللی قصر از هتل های نزدیک به حرم
تمام مجموعه هتل، نیاز کلی شما را به بیرون از هتل، رفع می کند. فضاهایی مانند آتلیه عکاسی، آرایشگاه های مردانه و زنانه، انواع رستوران و چایخانه، کلینیک پوست و دندانپزشکی و غیره را دارید. هر آنچه که تصورش را کنید. بنابراین شما تنها هزینه مناسب اتاق ها را در هتل بین المللی قصر نمی پردازید. بلکه امکانات هتل های ۵ ستاره مشهد را هم خواهید داشت. از اینترنت رایگان گرفته تا بانک و صرافی، پارک بازی کودکان یا قنادی را در هتل بین المللی قصر می بینید.
این هتل با ساختمانی پلکانی شکل و تابلویی در بزرگ، به راحتی در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم قابل تشخیص است. به جز نزدیکی به حرم، به ایستگاه راه آهن مشهد و ترمینال اتوبوسرانی فاصله ۱۰ دقیقه ای با ماشین دارید. از فرودگاه مشهد تا اینجا هم، ۲۰ دقیقه زمان در راه هستید که ترانسفر فرودگاهی رایگان هتل شما را می رساند. ۳۱۰ اتاق دارد و نام قدیم آن هتل قصر الماس بوده است. به عنوان مهمانان هتل یا مسافران شهر مقدس مشهد، پیشنهاد می دهیم که یک وعده غذایی در رستوران هتل را از دست ندهید.
آدرس هتل بین المللی قصر: مشهد، خیابان امام رضا، بین کوچه امام رضا ۱۶ و ۱۴
۱۲- هتل بین المللی کوثر ناب، با پنجره هایی رو به حرم
از آدرس هتل بین المللی کوثر ناب که مابین خیابان وحدت و شارستان رضوی است، نزدیکی به حرم معلوم است. از هتل های پنج ستاره مشهد بوده که برای مناسبت های محرم و مذهبی پکیج ویژه می گذارد. قیمت اتاق هتل بین المللی کوثر ناب در این پکیج ها ارزان تر شده و موقعیت مناسبی برای اقامت دارد. بنابراین برای رزرو هتل بین المللی کوثر ناب یکی از ۱۷۶ اتاق هتل را انتخاب کنید. هتلی که بیشتر پنجره اتاق هایش، رو به حرم است. به شلوغی اطراف حرم نزدیک نیست ولی از هتل های نزدیک حرم است. به همین خاطر از هتل های معروف مشهد نیز شمرده می شود. امکاناتی مانند اینترنت رایگان، رستورانی با بهترین منوی غذایی، حتی فضای سبز و ترانسفر فرودگاهی دارد.
آدرس: مابین بلوار وحدت و خیابان رضوی، بین کوچه وحدت ۷ و ۹، اواسط بلوار امیرالمومنین
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.