تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

لاغری بدون عمل جراحی

برای لاغری هیچ لزومی ندارد فرد بیمار تحت عمل جراحی قرار بگیرد، مگر این که پایبند یک رژیم خاصی باشد که در این صورت براساس نوع زندگی و مقدار اضافه وزن می‌تواند جراحی شود!

پژمان پور محمدی پزشک گیاه درمانی درباره راهکارهای لاغری شکم اظهار کرد: درمان لاغری و کاهش چربی‌های دور شکم موضوعی است که هیچ قاعده‌ای برای اثر بخشی آن‌ وجود ندارد، برای درمان ابتدا باید نوع طبع و رفتار تغذیه‌ای، فعالیت روزانه و حتی سطح درآمد فرد تعیین و بررسی شود.

 

وی گفت: هنگام مراجعه بیمار نوع طبع و درصد چربی و عضله و همچنین درصد مصرف غذایی وی بررسی خواهد شد تا بر اساس اطلاعات به دست آمده راه حل‌های مناسب در نظر گرفته می‌شود که به‌طور قطع یکی از مهم‌ترین آنها ورزش و رژیم مناسب خواهد بود.

پور محمدی گفت: در بررسی چربی دور شکم، محاسبه روند چاقی بسیار مهم است؛ زیرا چاق شدن و اضافه وزن روندی طبیعی دارد و از این رو از دست دادن وزن و لاغرشدن هم همین منوال را خواهد داشت.

بهترین راه برای درمان لاغری شکم

محمد پور درباره بهترین راه برای درمان لاغری شکم گفت: کاهش وزن به یک پشتکار و یک برنامه ریزی دراز مدت احتیاج دارد. برعکس انتظار مردمی که فکر می‌کنند در مدت کوتاهی می‌توانند وزن خود را کم کنند، کمترین زمان برای هدف گذرای پنج الی ۶ ماه است.گاهی ممکن است بین رژیم یک توقف کاهش وزنی به وجود آید که پزشک مربوطه مجبور شود یک شوکه رژیمی یک الی ۲ هفته‌ای وارد کند، اما در کل این رژیم‌ها به‌هیچ وجه خوب نیست و نمی‌توان به عنوان یک رژیم استاندارد در دراز مدت از آن استفاده کرد.

پورمحمدی در آخر تاکید داشت: بهترین حالت برای کاهش وزن یک الی ۱/۵ کیلوگرم است که تحت یک رژیم استاندارد حدود ۹ الی یک سال این روند ادامه خواهد یافت.

منبع : جدولیاب

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.