تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

قوانین جدید اینستاگرام

قوانین اینستاگرام

۱. از هر گونه فعالیت های اسپم در اینستاگرام بپرهیزید

اینستاگرام هر گونه فعالیتی را که اسپم شناسایی کند حتما اقدام به بلاک و مسدود کردن اکانت اینستاگرام شما خواهد شد.

۲. محتواهایی که خود تهیه کرده اید را انتشار دهید و از کپی کردن بپرهیزید

عکس و ویدیو هایی که خود تهیه کرده اید را در اینستاگرام منتشر کنید و از کپی کردن محتواهای در اینترنت و سایر صفحات خودداری کنید. حقوق مالکیت را در فضای مجازی رعایت کنید.

۳. محتواهای باکفیت و جذاب منتشر کنید

سعی کنید با شناختی که از علایق فالوور های خود دارید محتواهای با کیفیت و متناسب منتشر کنید. و از تولید محتواهای هرز نامه و اسپم خودداری کنید. فراموش نکنید که محتواهای منتشر شده از طرف شما گویای فعالیت و برند شما است. پس سعی نکنید با تقلید کردن از برند های مشابه دیگر بازدهی خود را بالا ببرید زیرا بالعکس تاثیر منفی دارد زیرا نقص قوانین اینستاگرام است.

۴. پست گذاری مرتب داشته باشید

یکی از نکات مهم در اینستاگرام این است که پست گذاری مرتب و منظمی داشته باشید. حداقل روزی یکبار. بین پست گذاری های خود وقفه طولانی ایجاد نکنید.همچنین در پست گذاری های خود افراط نکنید زیرا در اینصورت اینستاگرام پیج شما را ربات شناسایی میکند و اقدام به مسدودی پیج شما میکند. طبق قوانین اینستاگرام پیج اینستاگرام با ارزش باید پیجی فعال باشد.

۵.محدودیت ۳۰ #هشتگ در هر پست

آسان‌ترین مسیر برای اینکه یک مخاطب جدید با محتوای شما برخورد کند، از طریق هشتگ است. از هشتگ ها درست و مناسب استفاده کنید و در استفاده از آن زیاده روی نکنید.

۶. محدودیت در فالو، آنفالو، لایک و کامنت

شما نمیتوانید در یک بازه زمانی کوتاه تعداد افراد زیادی را فالو کنید. زیرا در اینصورت پیام بلاک موقت یا غیر فعال شدن گزینه فالو را دریافت میکنید. برای آنفالو، لایک و کامنت هم همین محدودیت ها وجود دارد.

۷. محدودیت در تعداد کاراکتر ها در زیر پست ها یا کپشن و محدودیت در تعداد کاراکتر های بیو پروفایل وجود دارد.

منبع :روبوکلیک

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.