تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

۱۰ روش جذب ورزشکاران به باشگاه بدنسازی

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

۱- برخورد اولیه مدیر و پرسنل باشگاه بدنسازی : وقتی ورزشکار برای آشنایی یا ثبت نام به باشگاه شما مراجعه می کند مانند یک مشاور حرفه ای رفتار کنید، نه مانند یک فروشنده. طوری رفتار کنید که مراجعه کننده فکر نکند فقط برای شما ثبت نام و گرفتن پول مهم است. دقت داشته باشید که مراجعه کننده در ۳۰ تا ۶۰ ثانیه اول، آن حس خوب را باید دریافت کند، پس شما برای جذب ورزشکاران زمان کمی دارید. همچنین بهتر است شخصی به عنوان راهنما جلو رفته و ورزشکار را به داخل راهنمایی کرده و برحسب نیاز ورزشکار مشاوره‌ی ابتدایی به آن بدهد.
۲ – مکان باشگاه بدنسازی و ظاهر باشگاه : مکان باشگاه بدنسازی، این که باشگاه در جایی پر رفت و آمد و دارای ظاهری زیبا و تمیز باشد و نکات بهداشتی در آن رعایت شده باشد، در جذب ورزشکاران بسیار موثراست.
۳ – استخدام مربیان معروف : برای جذب ورزشکاران، مربیان معروف بدنسازی در باشگاه خود استخدام کنید.
۴ – استفاده از تخفیف اولیه در هنگام ثبت نام: تخفیف یک کلمه ای است که ذهن مشتری را برای خرید درگیر می کند. مردم تخفیف ها را فرصتی می دانند که نمی‌خواهند آن را از دست دهند، و سعی می کنند تا زمانی که ارائه تخفیف ها و پیشنهادهای شما به اتمام نرسیده است، از آن استفاده کنند. علاوه بر این، تخفیف ها می توانند بین مخاطبان هیجانی ایجاد کند و باعث شود آن ها شما را به دیگران معرفی کنند. تخفیف ثبت نام مثلا برای ۱۰ نفر اول و یا به ازای معرفی دیگران ، از جمله کارهایی است که بازدهی بالایی دارد.
۵ – تبلیغات اینترنتی : حتما یک سایت برای باشگاه خود طراحی کنید، و باشگاه ورزشی خود را در سایت های تبلیغاتی و رزرو آنلاین ثبت نام کنید.
۶ – مزیت رقابتی ایجاد کنید و آن را برجسته کنید : تفاوت‌ها و نقاط قوت باشگاه خود را نسبت به باشگاه های رقیبان مشخص کنید و با طرح این سوال که چرا ورزشکاران، باشگاه شما را انتخاب کرده اند، برای خود یک مزیت نسبت به بقیه باشگاه‌ها ایجاد کنید و آن را همه جا، جار بزنید.
سعی کنید برای باشگاه خود یک مزیت منحصر به فرد ایجاد کنید، خدماتی بدهید که هیچ کس تا حالا ارائه نداده و کپی از جای دیگری نیست و فقط خاص شماست.
۷ – آموزش : یکی از بهترین راهها برای نگهداری مشتریان قدیمی، آموزش است . رازهای موفقیت را با آنها به اشتراک بگذارید. ارزشمندترین فعالیت این است که با عشق دانسته های خود را به اعضاء باشگاه انتقال دهید، تا آنها احساس کنند که در هر بار به باشگاه آمدن، نکته جدیدی یاد می گیرند.
۸ – ایجاد رابطه دوستانه با اعضا : با ورزشکاران دوست باشید و اجازه دهید مشکلاتی که در باشگاه با آن مواجه هستند را به راحتی با شما در میان بگذارند.
۹ – عضویت رایگان برای قهرمان رشته بدنسازی: شما با عضویت رایگان افرادی که دارای بدنی زیبا هستند، و بودن آنها در باشگاه، باعث جذب افراد تازه وارد می شوید.
۱۰ – معرفی عضو برتر باشگاه داشته باشید: یعنی کسانی را که به اهداف تمرینی خود رسید‌ه‌اند و مربیشان هم این موضوع را تایید می کند،به عنوان ورزشکاران برتر ماه معرفی کنید . این معرفی می‌تواند بر روی وب سایت، شبکه های اجتماعی باشگاه، و یا بورد اعلان های باشگاه باشد. نتیجه این کار باعث تقویت روحیه اعضا و کنجکاوی میهمان می شود. و این که اعضا خود را عضوی از خانواده باشگاهی می دانند، که پیشرفت تک تک آنها برایش مهم است. این حس باعث جذب ورزشکاران می‌شود.
هدف از این مقاله کسب رضایت و خوشحالی ورزشکاران مجموعه شماست. زیرا که رضایت ورزشکاران شما باعث جذب ۳ تا ۷ عضو جدید به باشگاه ورزشی شما می‌شود.
نکته ای که باید توجه کرد این است که با روشهای جذب ورزشکاران که معرفی شد نباید انتظار نتیجه سریع داشته باشید، برندسازی و به دست آوردن نتایج خوب، نیاز به زمان و تلاش دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.