تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ورزش و ماساژ های پیشنهادی برای کاهش درد عضلات

ورزش و ماساژ های پیشنهادی برای کاهش درد عضلات
دست چپ؛ در حالی که کف دست به طرف بالاست، انگشتان را به سمت مچ دست به آرامی بکشید تا احساس کشش کنید، دست خود را به مدت ۵ ثانیه در این حالت نگه دارید و سپس این حرکت را با دست راست نیز انجام دهید.
در جلوی قفسه سینه کف دست ها را با هم فشار دهید، سپس به سمت پایین یعنی ران پا بیاورید تا در قسمت مچ احساس کشش کنید دست خود را به مدت ۵ ثانیه در این حالت نگه دارید.
انگشتان دست را باز کنید و به مدت ۵ ثانیه نگه دارید.
شست دست چپ را به آرامی به سمت مچ بکشید تا احساس کشش کنید برای ۵ ثانیه نگه دارید، سپس این حرکت با شست دست راست تکرار شود.
دست را مشت کنید. ابتدا انگشت کوچک، سپس یکی یکی بقیه انگشتان را جمع کنید تا مشت شود. سپس مچ را به سمت داخل کج کنید تا احساس کشش پیدا کنید و به مدت ۵ ثانیه نگه دارید.
قسمت داخل و خارج هر دست را به آرامی ماساژ دهید سپس تکان دهید.
نرمشهایی برای کاهش پا درد:
پا درد؛ تکه یخی را در پارچه ای قرار دهید و با آن به آرامی پای خود را ماساژ دهید.
ماساژ پا با استفاده از توپ تنیس
توپ را زیر یک پاشنه پا قرار دهید، بایستید و وزن بدن خود را روی آن قرار دهید. به آرامی توپ را از پاشنه به نوک انگشتان بغلتانید. زمانی که توپ به انگشتان می رسد، انگشتان را کاملاً باز کنید. این حرکت را با پای دیگر نیز انجام دهید در صورت نداشتن توپ تنیس می توانید از قوطی کنسرو نیز استفاده کنید. پس از انجام دادن این ورزش، شیشه آب یخ را نیز زیر پا بغلتانید تا پا آرام شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.