تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

پنج تمرین ساده برای کاهش وزن

۱- دوچرخه سواری راه حلی مناسب برای کاهش وزن
این ورزش همراه با یک رژیم غذایی مناسب به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید. روزی یک ساعت دوچرخه سواری همراه با یک برنامه غذایی مناسب و کم کالری می توانید یک نتیجه عالی برای چربی سوزی باشد.
۲- تمرینات بدنی راه حل مناسب برای کاهش وزن
تمرینات بدنی بهترین تمرین برای سرعت بخشیدن به ضربان قلب، افزایش فشار خون و ایجاد عرق است که منجر به گردش خون بهتر و سوزاندن کالری بیشتر و در نتیجه کاهش وزن می شود. منظور از تمرینات بدنی ورزشهای مانند شنا سوئدی، دویدن، درازنشست، طناب زدن، حرکات آمادگی جسمانی و… که همه این ها باعث سلامتی جسم و روان و همچنین سیستم ایمنی بدن می شود.
۳- استفاده از پله ها راه حل مناسب برای کاهش وزن
اکثر ما تا حد امکان از آسانسور استفاده می کنید و همیشه از پله بالا و پایین رفتن گریزانیم.، اما استفاده از پله به عنوان بخشی از روال تمرین ما، راهی عالی برای از دست دادن وزن است. به راحتی می توانید با سایر تمرینات مانند راه رفتن، پریدن و تمرینات وزن، به منظور به حداکثر رساندن نتایج از پله ها استفاده کنیم. تمرین با پله ها می تواند ۱۵۰ کالری در ۱۵ دقیقه را بسوزاند.
۴- رقص راه حل مناسب برای کاهش وزن
رقص یکی از سرگرم کننده ترین تمرینات است که می توانید برای کاهش وزن انجام دهید. این نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه باعث خلق و خوی شما می شود. برای از دست دادن وزن با رقص، باید حداقل ۲۰ دقیقه زمان را با نرخ ضربان قلب حداقل ۴ تا ۵ روز در هفته، که می تواند ۱۵۰ کیلوکالری را به شما تزریق کند، بکشد.
شکل های رقص مانند zumba، bachata در حال حاضر به طور گسترده ای برای حفظ آمادگی جسمانی و از دست دادن وزن عمل می کنند و این باعث می شود که در مقایسه با روش های سنتی ورزش بهتر شود.
۵- پیلاتس راه حل مناسب برای کاهش وزن
همان طور که قبلا گفته ایم پیلاتس یک ورزش مناسب برای تناسب اندام است که توسط ژوزف پیلاتس در اوایل قرن بیستم ساخته شده است. ورزش پیلاتس سبب درگیر شدن عضلات بدن و درنتیجه کاهش وزن می شود. پیلاتس استقامت در پاها، شکم، بازوها، باسن و پشت را ایجاد می کند. یک جلسه ۳۰ دقیقه ای از pilates می تواند تا ۲۰۰ کیلو کالری بشوزاند.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.