تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

روغن های مفید و موثر برای رشد بهتر ابروها کدامند؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید.
لطفا جهت پرسیدن آدرس و سوالات نامربوط پیام ندید. ما فقط آدرس‌ و شماره تماس‌ها را قرار میدیم که در پایین قرار گرفته.

روغن کرچک:
روغن کرچک یک روغن گیاهی است که از دانه های گیاه کرچک استخراج می شود و دارای خواص بیشماری برای سلامتی، پوست و مو و تقویت ابرو است. استفاده صحیح از روغن کرچک می تواند باعث تقویت ابرو و مژگان شما شود. روغن کرچک دارای خواص خاصی است که آن را برای مژه ها و رشد ابرو ایده آل می کند.
این روغن منبع عالی اسیدهای چرب امگا ۶ است که برای بهبود گردش خون در ریشه مو به کار می رود. ویتامین E موجود در روغن کرچک برای رشد موهای شما مفید است. این روغن قادر است منافذ پوست شما را تمیز کند و به ابروهای شما اجازه می دهد ضخیم تر و پرپشت تر شوند. سرشار از اسید ریسینولیک است که به افزایش حجم آنها کمک می کند و همچنین از ریزش سریع ابرو جلوگیری می کند.
نحوه استفاده: چند قطره روغن کرچک را روی ابرو خود ماساژ داده و به مدت ۲۰ دقیقه آن را بگذارید. با یک پنبه پاک کنید و صورت خود را با آب گرم بشویید.
روغن نارگیل:
این یک واقعیت ثابت شده است که روغن نارگیل یک ماده عالی برای رشد طبیعی مو و تقویت ابرو است. باعث کاهش ریزش ابرو و قوی تر شدن فولیکول های مو می شود. همچنین روغن نارگیل دارای چندین مزیت اثبات شده برای سلامتی است. سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان ها است که دارای خواص درمانی چشمگیر هستند. همچنین دارای خواص ضد میکروبی و مواد مغذی خوبی برای پوست و مو شماست.
شاید موها و ابروهای هندی ها برای شما هم شک برانگیز و جذاب باشد به این دلیل است که روغن نارگیل بخش جدایی ناپذیر از زندگی این ملت است. پس اگر به دنبال تقویت ابرو هستید بهتر است شما هم از این ماده استفاده نمایید.
نحوه استفاده: یک پنبه آغشته به روغن نارگیل را آغشته کرده و آن را روی ابروها بمالید. آن را یک شب بگذارید و صبح شستشو دهید.
روغن درخت چای:
یکی از دلایلی که باعث از بین رفتن تراکم ابروها و ریزش آنها می شود به دلایل باکتریایی و قارچی است. روغن درخت چای به دلیل خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی خود شناخته شده است که می تواند به باز شدن منافذ کمک کرده و رشد موهای ابرو را تا حد بسیار زیادی تقویت کند.
نحوه استفاده: ۲ قطره چای را با ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط نمایید و برای تقویت ابرو روی آنها خود بمالید. چند دقیقه ماساژ داده و یک شب تا صبح بگذارید روی ابروهایتان بماند و بعد بشویید.
روغن کنجد:
روغن کنجد بیشتر به دلیل خواص مهمی که برای سلامت کلی بدن و قلب دارد شناخته شده است و امروزه در پخت و پز از آن استفاده می شود؛ اما باید گفت که روغن کنجد به دلیل توانایی در تقویت فولیکول های مو نیز شناخته شده است، می تواند به شما در تقویت ابرو کمک کند.
روغن کنجد موهای شما را تغذیه می کند. به تقویت گردش خون کمک می کند و از این رو رشد مو را تسهیل می کند. این ماده حاوی پروتئین، مواد معدنی و ویتامین E و ویتامین B است که باعث تغذیه موها و تقویت ابرو می شود.
نحوه استفاده: روغن را روی ابروها چند دقیقه ماساژ دهید و یک شب آن را بگذارید بماند و بعد بشویید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.