تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های اهواز

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

۱.رستوران امپراطور؛ تنها رستوران گردان اهواز
اگر علاقه دارید در بام آسمان شهر اهواز طعم یک غذای خوش‌طعم را تجربه کنید، حتما سری به رستوران گردان امپراطور بزنید. این رستوران با ارائه بالاترین سطح کیفی غذا و موقعیتی منحصربه‌فرد از بهترین رستوران های اهواز به شمار می‌رود. رستوران امپراطور در طبقه هشتم یک ساختمان اداری جا خوش کرده است.

فرض کنید وارد طبقه هشتم یک برج شده‌اید که رستوران است. وقتی غذایتان را سفارش می‌دهید رو به جنوب شهر هستید اما وقتی غذایتان می‌رسد و می‌خواهید اولین لقمه را بخورید، بخشی از شرق شهر جلوی چشم‌هایتان است. البته که سرتان از خوشمزگی غذا گیج نرفته بلکه رستورانی که در آن نشسته‌اید دارد به دور خودش می‌چرخد.
آدرس رستوران گردان امپراطور
اهواز- بلوار پاسداران- برج آی تی- طبقه ۸

شماره تماس رستوران امپراطور
۰۶۱۴۴۴۲۰۰۶ – ۰۶۱۴۴۴۲۰۰۵

۲.رستوران کاکتوس سبز در بهترین رستوران های اهواز
اسم این رستوران کاکتوس سبز است و کمی آدم را یاد کویر و خشکی می‌اندازد ولی اگر به منوی این رستوران نگاه کنید نظرتان عوض می‌شود چون پر است از غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌‌فود و حتی دریایی!

اگر وارد رستوران شدید و دیدید که همه میزها تقریبا پر شده، تعجب نکنید چون هیچ مهمانی و بزمی نیست؛ داستان این است که فضای رستوران کاکتوس سبز تا حد خیلی زیادی برای دورهمی‌های خانوادگی طراحی شده و به همین دلیل معمولا شلوغ است.
آدرس رستوران کاکتوس سبز
اهواز- کیانپارس فلکه اول- جنب سازمان آب و فاضلاب- روبروی فروشگاه هاکوپیان

شماره تماس رستوران کاکتوس سبز
۰۶۱۳۳۳۳۳۳۸۸

۳.رستوران خیمه؛ از بهترین رستوران های بین‌المللی اهواز
رستوران خیمه با تلفیقی از رستوران، سرسبزی و اجرای موسیقی زنده یک محیط دلنواز برای صرف غذا است. رستوران یک برتری ویژه نسبت به دیگر رستوران‌های اهواز دارد و آن طبخ انواع غذاهای ایرانی به‌خصوص غذاهای خوش‌طعم و عطر جنوبی است.

در این رستوران دو فضای باز و بسته وجود دارد که اگر نظر من را می‌خواهید حتما در فضای باز و سرسبز دوست‌داشتنی رستوران خیمه روی تخت‌های سنتی بنشیند و لذت طعم یک غذای با کیفیت اهوازی را تجربه کنید.
آدرس رستوران خیمه
اهواز- امانیه- بین فلکه ساعت و سه‌گوش- روبروی دادگستری

شماره تماس رستوران خیمه
۰۶۱۳۳۳۶۲۷۱۸

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.