تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های زنجان

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

رستوران نفیس
یکی از بهترین رستوران های زنجان رستوران نفیس است که از فضایی شیک و فوق العاده زیبا برخوردار می باشد. این رستوران درجه یک منوی غذایی متنوعی دارد و شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و حتی غذاهای محلی زنجان را با کیفیت بی نظیر نوش جان کنید.

کیفیت بالای غذاها، موقعیت مکانی عالی، پرسنل حرفه ای و خوش برخورد، تنوع بالای غذاها، دورچین و مخلفات وسوسه انگیز، بهداشت و پاکیزگی بی نظیر و برخورداری از بهترین سرآشپزان از مزایای رستوران نفیس زنجان محسوب می شوند.

آدرس: زنجان، شهرک قدس، بلوار سرداران شهید ششم غربی.

ساعت کاری: ۱۲ الی ۱۵:۳۰ و ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰

تلفن: ۰۲۴۳۳۴۷۴۲۲۸

رستوران پلو
اگر از گردشگرانی که قبلا به زنجان سفر کرده و یا از اهالی و مردم زنجان بپرسید بهترین رستوران این شهر کدام است، قطعا به شما رستوران پلو را معرفی می کنند. این رستوران از فضایی دلنشین و صمیمی برخوردار است و می تواند برای دورهمی های خانوادگی، دوستانه و یا حتی مهمانی های مختلف گزینه ای ایده آل محسوب شود.

در رستوران پلو به عنوان یکی از بهترین رستوران های زنجان از نظر مردم انواع غذاهای اصیل ایرانی و غذاهای محلی و بومی زنجان سرو می شوند. شما می توانید در این رستوران انواع کباب ها مانند کباب سلطانی، کباب برگ، فیله کباب، شیشلیک و غیره با طعمی به یادماندنی و کیفیت درجه یک به همراه برنج معطر و خوش عطر سرو می شوند. اگر از علاقمندان به خوراک هستید می توانید در رستوران پلو زنجان خوراک هایی همچون خوراک گردن، خوراک مرغ، خوراک ماهیچه و … را نوش جان کنید.

آدرس: زنجان، بزرگراه ۲۲ بهمن، روبروی مجتمع قائم، جنب زیرگذر قائم.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۵:۴۵ و ۲۰ الی ۲۲:۴۵

تلفن: ۰۲۴۳۳۴۶۲۶۶۶

رستوران مجلسی
یکی دیگر از بهترین رستوران های زنجان رستوران مجلسی است که طرفداران زیادی دارد. اگر در سفر هستید و دلتان برای غذاهای خانگی تنگ شده است می توانید به رستوران مجلسی زنجان بروید و انواع غذاهای خانگی با طعم و کیفیت بی نظیر را نوش جان کنید.

این رستوران از فضای بسیار شیک و در عین حال گرم و صمیمی برخوردار بوده و در لیست بهترین رستوران های زنجان جایگاه ویژه ای دارد. از بهترین غذاهای این رستوران دوست داشتنی می توان به پلو دیگی، ماکارونی، کوفته، عدس پلو، کتلت، فسنجان، آلبالو پلو، هویج پلو، انواع کباب ها، کشک بادمجان، مسما بادمجان و … اشاره کرد.

آدرس: زنجان، شهرک کارمندان، خیابان مهدوی، بین خیابان چهار و پنج شرقی، جنب مسجد قبا.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳.

تلفن: ۰۲۴۳۳۴۵۸۳۴۵

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.