تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های قم

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

۱. رستوران ارگ سالاریه
قم شهری گرم و کویری است. پس در این شهر حتماً دلتان می‌خواهد تا در یک رستورانی باصفا غذای خود را نوش جان کنید. رستوران ارگ سالاریه یکی از معروف‌ترین رستوران‌های قم به حساب می‌آید. این رستوران فضایی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی دارد. با ورود به این رستوران احساس می‌کنید که در رستوران‌های فشم و لواسان تهران حضور دارید. در این رستوران فضایی بسیار باصفا مشابه با مناطق کوهستانی را ایجاد کرده‌اند.
آدرس: قم، بلوار محمد امین (ص)، جنب سه راهی سالاریه، رستوران ارگ سالاریه

۲. رستوران مرتضوی
رستوران مرتضوی یکی دیگر از بهترین رستوران رستوران قم است. این رستوران ظاهری بسیار شیک و لوکس دارد و با ورود با آن حس خوشی را تجربه می‌کنید. رستوران مرتضوی از بهترین مواد اولیه برای طبخ انواع غذا استفاده می‌کند. با توجه به تعداد مشتریان رستوران مرتضوی، لازم نیست تا نگران کیفیت و ماندگی مواد اولیه مصرفی این رستوران باشید. گاهی رستوران مرتضوی آنقدر شلوغ می‌شود که باید منتظر بمانید تا یک میز خالی پیدا کنید. رستوران مرتضوی حتی در بین مردم محلی شهر نیز شهرت دارد و بسیاری از مردم محلی نیز برای برگزاری انواع مراسم یا دورهمی‌های دوستانه از رستوران مرتضوی استفاده می‌کنند. این رستوران غذاهای اصیل ایرانی را با کیفیت بسیار عالی ارائه می‌دهد. پس نباید انتظار وجود انواع فست‌فود را در این رستوران داشته باشید.
آدرس: قم، انتهای بلوار امین، بلوار الغدیر، ابتدای شهرک قدس

۳. رستوران البرز
رستوران البرز قم از جمله معروف‌ترین رستوران‌های قم است. این رستوران تحت نظارت مستقیم میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم فعالیت می‌کند. فضای داخل این رستوران چندان بزرگ نیست و به همین خاطر در اکثر مواقع شلوغ است. پس باید خودتان را باید برای مدتی انتظار تا یافتن میز خالی آماده کنید. کیفیت غذاهای رستوران البرز در سطح مطلوبی قرار دارد. وقتی که امتیاز کاربران را درباره این رستوران بررسی می‌کنید، متوجه می‌شوید که امتیازها در سطح متوسط قرار دارند. پس باید در انتخاب خود کمی حساسیت به خرج دهید. چلوکباب و همچنین چلوماهی این رستوران بسیار پرطرفدار هستند. پس اگر گذرتان به رستوران البرز افتاد، حتماً این دو غذای خوشمزه را سفارش دهید.
آدرس: قم، بلوار امین، نبش کوچه‌ی ۲۷

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.