تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ادرس بهترین رستوران های کرمان

رستوران اسپاخو کرمان
این رستوران با دکوراسیون داخلی فوق‌العاده زیبا با بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها در خدمت شماست. در منوی این رستوران انواع غذای ایرانی، فرنگی، کباب، غذاهای دریایی و نوشیدنی را می‌بینید؛ حتی صبحانه نیز به‌ صورت خاص برای مشتریان سرو می‌شود. نکته جالب این رستوران در نیم بها بودن هزینه صبحانه برای افراد زیر ۱۲ سال و رایگان بودن آن برای افراد زیر ۶ سال است. از همان بدو ورودتان به این رستوران، با شربت‌های خوش‌ رنگ و خوش طعم از شما پذیرایی می‌کنند تا در مدت آماده‌سازی غذا، از این نوشیدنی‌ها لذت ببرید.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، حد فاصل بلوار حمزه و خیابان هزار و یک شب

تلفن: ۰۳۴۳۲۴۴۴۱۵۵

رستوران وکیل کرمان
در گشت و گذارتان از حمام قدیمی وکیل، رستوران وکیل را می‌بینید. یک ناهار بی‌نظیر را در طراحی شیک رستوران وکیل می‌توانید تجربه کنید. اینجا پاتوق گردشگران داخلی و خارجی است که با توجه به زیبایی محیط کاملاً طبیعی است. در رستوران وکیل یک دیزی خوشمزه میل کنید؛ کیفیت غذاهای رستوران وکیل حتماً زیر زبانتان خواهد ماند.

آدرس: بازار سنتی کرمان

رستوران سنتی مکث کرمان
یکی از رستوران‌های خوب کرمان، رستوران سنتی مکث است که در آن جا می‌توانید حسابی با غذاهای سنتی کرمانی از خودتان پذیرایی کنید. فضای دلنشین این رستوران در کنار کیفیت خوب غذا، شما را نمکگیر خواهد کرد. انواع غذاهای ایرانی همچون چلو مرغ، چلو گوشت، کشک بادمجان و بسیاری از غذاهای سنتی ایرانی در این رستوران سرو می‌شود. در این رستوران تجربه غذای بز قورمه را از دست ندهید. ترکیبی از کشک، گوشت بز، سیر، زعفران، روغن و ادویه است و حسابی به مزاجتان سازگار خواهد آمد.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، چهارراه امام جمعه، جنب پاساژ گلستان

تلفن: ۰۳۴۳۲۴۵۸۰۰۴

مشابه

  • https://tarikhema org/info/110888/ادرس-بهترین-رستوران-های-کرمان/
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.