تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

لیست بهترین هتل های خرم‌آباد همراه با آدرس و تلفن

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

۱. هتل آزادی خرم آباد
هتل آزادی، هتل چهار ستاره خرم آباد است که در سال ۹۶ فعالیت خود را شروع کرده و بافت آن کاملا جدید با امکانات روز دنیاست. این هتل ۷طبقه، ۲۸ اتاق ۱ تا ۳ نفره را در خود جای داده و تمامی امکانات لازم برای اقامتی درجه یک را فراهم نموده است. دسترسی این هتل نیز به لطف موقعیت عالی در شهر، به تمامی جاذبه ها در کمتر از ۲۰ دقیقه میسر می شود.
از جمله امکانات هتل آزادی خرم آباد می توان به رستوران ۱۰۰ نفره با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ با ظرفیت محدود ۱۵ خودرو، اینترنت رایگان در لابی، کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، مینی بار، تاکسی سرویس اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و اتاق ها اشاره کرد. هتل آزادی به عنوان بهترین هتل خرم آباد، امکانات کامل در اتاق های خود قرار داده تا رفاه و آسایش شما در تمامی لحظات فراهم باشد.

آدرس هتل آزادی خرم آباد: میدان آزادی، خیابان مجاهدین، جنب بانک سپه

۲. هتل پارسیان خرم آباد
هتل پارسیان یک هتل ۴ ستاره لوکس و راحت است که از نظر موقعیت جغرافیایی در آدرس خرم آباد، جاده اصلی بروجرد در حال احداث می باشد. پروژه ساخت هتل پارسیان در قسمت بام لرستان با منظره ای جذاب و دل انگیز با هدف ایجاد یک هتل منحصر به فرد و خاص در منطقه پر تراکم و شلوغ شهر افتتاح شد. این هتل با نمایی شبیه قلعه فلک الافلاک در نزدیکی اماکن تاریخی خاصی همچون خود قلعه فلک الفلاک واقع شده است. همچنین این هتل با ترمینال اتوبوسرانی حدود ۱۱ دقیقه با خودرو و تا فرودگاه بین المللی خرم آباد حدود ۳۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد. بام لرستان که یکی از جاهای دیدنی خرم آباد و یک مکان آرام و دنج برای گردشگران در حین سفر است، تنها با فاصله ۱۰ دقیقه ای از هتل پارسیان خرم آباد واقع شده است.

آدرس هتل پارسیان خرم آباد: جاده اصلی بروجرد، رو به روی ساختمان جدید دادگاه و دادگستری، بام لرستان

هتل های ۳ ستاره
برای رزرو هتل ۳ ستاره خرم آباد، هتل عطر و هتل سالیز را پیشنهاد می کنیم. این دو گزینه از هتل های خوب در خرم آباد هستند که ترکیب عالی از هزینه اقامت و امکانات و خدمات را در اختیار شما می گذارند. در ادامه بیشتر با این دو مجموعه اقامتی آشنا خواهید شد:
۲. هتل رنگین کمان خرم آباد
هتل رنگین کمان قطعا بهترین هتل در خرم آباد است که برخلاف سایر هتل های این شهر، ساختمان مجزایی ندارد و برای اقامت باید به طبقات ۴ تا ۶ برج تجاری، تفریحی و اقامتی رنگین کمان مراجعه کنید. بخش هتل این برج به نام هتل رنگین کمان در سال ۹۲ افتتاح شده و با رستوران گردان در طبقه آخر، فضایی لوکس و خاطره انگیز ایجاد کرده است که چشم اندازی عالی به سمت شهر نیز دارد. البته در کنار رستوران گردان، رستوران تابستانه با امکانات آب نما و آلاچیق های متعدد نیز راه اندازی شده که شب های رویایی برای زوج های جوان می سازد.
هتل رنگین کمان، بهترین هتل شهر خرم آباد، دارای ۴۲ اتاق و سوئیت ۲ تا ۴ نفره است که با امکانات کامل خود، اقامتی راحت و آسوده برای شما رقم خواهد زد. رستوران رنگین کمان با ظرفیت ۱۷۰ نفر پذیرای شما با انواع غذاهای لذیذ بومی و خارجی است. پارکینگ این هتل ظرفیت ۵۰ نفر را دارد و در فضای لابی می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. سالن کنفرانس در طبقه اول برای برگزاری جلسات مهم با ظرفیت ۵۰ نفر برای شما تدارک دیده شده است.
از جمله امکانات هتل رنگین کمان خرم آباد، بهترین هتل خرم آباد، باید به مواردی همچون آسانسور، مرکز خرید، کافی نت، فروشگاه، گشت نیم روزی، آتلیه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق بازی، آرایشگاه، خدمات تور، مینی بار، لاندری، گیم نت و غیره اشاره کرد.
آدرس هتل رنگین کمان خرم آباد: خیابان شهدای شرقی، نبش خیابان معلم، چهار راه رنگین کمان

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.