تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ثروت خانوادگی دونالد ترامپ از کجا آمده است؟

با توجه به شناختی که فردریک درباره بازار فحشا در آمریکا به دست آورده بود، اتاق‌های ویژه‌ای برای زنان و اجتماعات آنان در طبقه‌های بالایی رستوران ساخت!

چگونه خانواده ترامپ توانستند نخستین دلار از ثروت خود را به دست بیاوردند؟ فردریک پدربزرگ ترامپ، در سال ۱۸۸۵ میلادی برای کسب موفقیت از آلمان به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. در آن زمان به آمریکا سرزمین فرصت‌ها می‌گفتند. بزرگ خاندان ترامپ به شهری در مناطق شمال غربی آمریکا و غرب کانادا رفت، جایی که آماده توسعه و رشد بود. چیزی نگذشته بود که فردریک صاحب رستوران و باری به نام قطب شمال The Arctic شد.

با توجه به شناختی که فردریک درباره بازار فحشا در آمریکا به دست آورده بود، اتاق‌های ویژه‌ای برای زنان و اجتماعات آنان در طبقه‌های بالایی رستوران ساخت.

با وجود اینکه چنین اعمالی در آن زمان غیرمعمول نبود، رستوران «قطب شمال» بین بومی‌ها و مسافران به دلیل فضای دلگیر و بدنامی اش به شدت معروف شده بود. به طوریکه در یکی از اطلاعیه‌های آن زمان درباره رستوران قطب شمال آمده: می‌خواهم به زنان محترمی که به تنهایی و یا به همراه کسی مسافرت می‌کنند، درباره اتاق گرفتن در هتل‌های منطقه هشدار بدهم و آن‌ها باید از رستوران قطب شمال The Arctic دوری کنند، زیرا ممکن است چیز‌های نامناسبی بشنوند که احساساتشان را جریحه دار کند.

فردریک به زودی کار حرفه‌ای خود را در فحشا رها و سعی کرد با ثروت خود به آلمان بازگردد؛ جایی که او به زودی به خاطر تخلفات مالیاتی اش مجبور شد ترک کند و به ایالات متحده آمریکا بازگردد. او در نیویورک مستقر شد و شروع به خرید املاک و مستغلات کرد و یک شرکت تأسیس نمود که در نهایت به «فرد» پسرش به ارث رسید و او نیز به نوبه‌ی خود آن را به پسرش دونالد ترامپ منتقل کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.