تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

معایب و مزایای ازدواج با زنان پولدار چیست؟

۱- چقدر درآمد داری؟

شرایط مالی خود را به روشنی برای دختری که می‌خواهید با او ازدواج کنید شرح دهید. ممکن است که فرد مورد نظر شما تصور دقیقی از اوضاع مالی شما نداشته باشد به همین دلیل پس از ازدواج احساس کند که شرایط آن گونه که فکر می‌کرده نیست. وقتی فرد در شرایط این چنینی قرار بگیرد که شرایط مورد انتظارش تفاوت بسیار زیادی با شرایط واقعی داشته باشد، مسلما سازگاری با زندگی جدید برایش سخت‌تر خواهد بود و شما اختلافات زیادی را تجربه خواهید کرد.

۲- چقدر خرید می‌کنی؟

خریدهای معمول سبک زندگی دختر را نشان می‌دهد. هزینه کل خریدهای ماهانه طرف را حساب و بررسی کنید. آیا دختر ولخرجی است؟ چقدر لباس می‌خرد؟ چقدر رستوران می‌رود؟ آیا هر آخر هفته مهمانی دارد؟ افراد معمولا نمی‌توانند سبک زندگی معمول خود را تغییر دهند. در نظر بگیرید که  فرد مورد نظر شما پس از ازدواج تا چه حد می‌تواند به سبک زندگی گذشته خود ادامه دهد. در صورتی که بین خانه همسر و خانه پدری تفاوت زیادی از این نظر وجود داشته باشد در دراز مدت زوجین به احتمال زیاد با مشکل مواجه خواهند شد و درنتیجه ازدواج شما با دختر پولدار خوشبختی چندانی برایتان نخواهد داشت.

۳- چه تفریحات مشترکی داریم؟

اوقات فراغت و تفریحاتی که افراد در طول زندگی برای خود در نظر می‌گیرند در احساس رضایت آن‌ها از زندگی نقش بسیار مهمی دارند. بررسی کنید که پس از ازدواج چه تفریحات مشترکی می‌توانید با یکدیگر داشته باشید. ببینید آیا تفریحات ساده و با هزینه کمتر می‌تواند دختر مورد نظر شما را راضی کند یا خیر.

ممکن است که او تا به حال اوقات فراغتش را با تفریحات گرانی نظیر رفتن به سفرها یا رستوران‌های لوکس می‌گذرانده در این صورت احتمالا او نمی‌تواند از گذراندن اوقات فراغت در زندگی جدید لذت چندانی ببرد و در نتیجه رضایت چندانی از شرایط نخواهد داشت.

توجه داشته باشید که شما باید قبل از ازدواج آگاهی کافی از اینکه چه افرادی برای ازدواج با شما مناسب بوده و چه افرادی نیستند بدست آورید.

۴- چقدر خودمان را می‌شناسیم؟

برخی از افراد ویژگی‌های شخصیتی دارند که باعث می‌شود در ارتباطات خود سلطه طلبی بیشتری داشته باشند. معمولا مردان میزان سلطه طلبی بالاتری نسبت به زنان از خود نشان می‌دهند. افرادی که دارای این ویژگی هستند در روابط نزدیک خود دوست دارند که بر دیگران سلطه داشته و همیشه در موقعیت بالاتر باشند.

مسلما این افراد هنگامی که با فرد پولدارتر از خود ازدواج می‌کنند احساس می‌کنند که در جایگاه پایین تری قرار دارند و در نتیجه صرف نظر از میزان سازگاری همسرشان با شرایط دائما از زندگی مشترک خود احساس نارضایتی می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.