تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چگونه می‌توان در یوتیوب ویدیو بارگذاری کرد؟

فایل ویدئوی مورد نظر خود را از روی دوربین یا موبایل بر روی کامپیوتر کپی نمایید. برای آپلود ویدئو ابتدا می‌بایست فرمت ویدئو را به فرمت قابل قبول برای آپلود در یوتیوب تبدیل نمایید. یوتیوب مجموعه وسیعی از فرمت‌ها را پشتیبانی می‌کند که عبارت است از: AVI ،۳GPP ،MOV ،MP4 ،MPEG ،MPG ،FLV ،FLV ،M4V ،M4V ،WMV

به سایت یوتیوب وارد شده و از آنجایی که این وب‌سایت توسط گوگل پشتیبانی میشود از حساب کاربری خود برای ورود (sign in) به آن استفاده نمایید. بر روی کلید ″Upload″ کلیک نمایید. این کلید بالا سمت راست قرار گرفته است. بر روی ″Select files to upload″ کلیک نمایید. تا امکان انتخاب فایل برای آپلود فراهم شود. شما همچنین می‌توانید فایل‌های مورد نظر را کشیده و در قسمت مربوطه رها کنید. اگر حساب خود را تایید نکرده باشید امکان ارسال ویدئو با مدت حداکثر ۱۵ دقیقه را دارا می‌باشید. حساب کاربری خود را می‌توانید با درخواست ارسال پیامک فعال نمایید. شما همچنین امکان آپلود ویدئو که مستقیما از وب‌کم شما ضبط شده است را دارید. به محض انتخاب فایل آپلود ویدئو به صورت خودکار فعال می‌گردد و شما به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که در آنجا اطلاعات بیشتری از ویدئو را وارد نمایید. جزییات مورد نظر خود را وارد نمایید. حتما Description را پر نمایید تا بینندگان اطلاعات بیشتری راجع به ویدئوی شما داشته باشند. همچنین بوسیله Tagها می‌توانید ویدئو خود را در ستون ویدئوهای مرتبط در صفحه نمایش دیگر ویدئوها به نمایش درآورید. با گزینه Privacy می‌توانید مشخص کنید که ویدئو شما در نتایج جستجو نمایش داده شود یا خیر. ویدئوهای خصوصی فقط برای کسانی قابل نمایشند که لینک آن ویدئو را داشته باشند.

چگونگی آپلود در یوتیوب در موبایل و تبلت

علاوه بر روش فوق در موبایل و تبلت‌ها می‌توان از اپلیکیشن یوتیوب نیز برای آپلود استفاده کرد. تمامی مراحل آپلود به صورت بالا می‌باشد ولی برای بررسی دقیق و تجزیه تحلیل نمایش ویدئوها توصیه میشود از وب‌سایت یوتیوب استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.