تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چه نوع ماسکی را اشخاص در موقع ورزش باید استفاده کنند؟

مقصود از پوشیدن ماسک جلوگیری از ترشحات تنفسی در هوا موقع حرف زدن ، عطسه کردن، سرفه زدن و تنفس است. ماسک های جراحی و ماسک های n95 با حساسیت بالا ساخته شده اند و برای استفاده کادر درمان، افردی که با بیمار های با خطر بالا روبرو هستند و یا در مکانی قرار دارند که نمی توانند فاصله اجتماعی خویش را با دیگران حفظ کنند مورد استفاده قرار می گیرند. اگر چه اثر پوشیدن ماسک های طبی در حین ورزش بررسی نشده است.
برای استفاده های مکرر، ماسک های پارچه ای مورد خوبی برای استفاده در زمان تمرین ورزشی هستند. هر شخص میتواند یک ماسک پارچه ای تهیه کند و یا خودش آنرا در خانه درست کند. پوشاندن صورت با روسری، سربند و یا تی شرت به علت اینکه مثل ماسک پارچه ای بطور کامل اطراف دهان و بینی را نمی پوشاند مورد خوبی نیست.
از استفاده ماسک هایی که جلو آن ها دریچه های پلاستیکی( فیلتر) دارند جلوگیری کنید، به علت این که این ماسک ها تنها هوای دم را تصفیه نموده و هنگاه بازدم هوا را تصفیه نمی کنند و در پایان شیلد های صورت بعنوان یک گزینه خوب برای پوشاندن صورت موقع تمرین های ورزشی استفاده می شود. شیلدهابه عنوان محافظی جلوی چشم ها، بینی و دهان شخص استفاده کننده قرار می گیرند بدون آنکه تاثیری در تنفس شخص داشته باشند.
از استفاده ماسک هایی که جلو آن ها دریچه های پلاستیکی( فیلتر) دارند پرهیز کنید، به علت این که این ماسک ها تنها هوای دم را تصفیه کرده و هنگاه بازدم هوا را تصفیه نمی کنند و در پایان شیلد های صورت بعنوان یک مورد خوب برای پوشاندن صورت موقع تمرین های ورزشی استفاده می شود. شیلدهابه عنوان محافظی جلوی چشم ها، بینی و دهان فرد استفاده کننده قرار می گیرند بدون آنکه تاثیری در تنفس شخص داشته باشند.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.