تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از اسنپ چت چگونه میباشد ؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

آموزش ساخت اکانت کاربری اسنپ چت به همراه نصب اسنپ چت
برای استفاده از هر آنچه در آموزش کار با اسنپ چت یاد میگیرید، لازم است، اپلیکیشن اسنپ چت را نصب کنید.
اپلیکیشن اسنپ چت را دانلود کنید. برای این‌کار به اپ استور -برای گوشی‌های آیفون- یا به گوگل پلی استور –برای گوشی‌های اندروید- بروید (فارسی زبانان داخل ایران، برای اینکار می‌توانند به کافه بازار مراجعه کنند: مترجم)
یک اکانت کاربری اسنپ چت بسازید. برای این‌کار اپلیکیشن اسنپ چت را باز کنید و بر روی ساین آپ(Sign up) بزنید. تاریخ تولد و ایمیل آدرس خود را وارد کنید و در نهایت یک پسورد برای آن انتخاب نمایید.
یک نام کاربری در اسنپ چت بسازید. یک نام کاربری که بیانگر هویت شما یا برندتان باشد را انتخاب کنید. بهتر است نامی را انتخاب کنید که بعدا از انتخاب آن پشیمان نشوید؛ هرچند امکان تغییر نام کاربری بدون نیاز به ساخت اکانت جدید را دارید.
هویت انسانی خود را تایید کنید. اسنپ چت برای جلوگیری از ساخت اتوماتیک اکانت، نیاز به تایید هویت انسانی شما دارد.
دوستان خود را به اپلیکیشن اسنپ چت خود اضافه کنید. به طور اتوماتیک، پس از اتمام مراحل نصب اسنپ چت افرادی که در لیست مخاطبین شما قرار دارند را برای شما به نمایش در خواهد آورد -البته تنها کسانی که در اسنپ چت خود اجازه پیدا شدن در جستجو را داده باشند- پس از نمایش افرادی که در لیست مخاطبین شما قرار دارند، می‌توانید آن‌ها را به لیست دوستان خود اضافه نمایید. در صورت پذیرش قادر به تبادل اسنپ با آن‌ها خواهید بود.
سلفی اسنپ کد خود را بسازید. بر روی اسنپ کد خود بزنید، سلفی اسنپ کد به طور اتوماتیک به صورت پاپ آپ برای شما به نمایش در خواهد آمد. بر روی دوربین بزنید، ۵ عکس سلفی از شما گرفته خواهد شد که به ترتیب به عنوان تصویر پروفایل شما قرار خواهند گرفت. به خاطر داشته باشید، این تصاویر برای عموم قابل نمایشند، بنابراین از تصاویر مناسبی استفاده نمایید.
به خاطر داشته باشید، با تغییر تنظیمات حریم خصوصی می‌توانید نسبت به جلوگیری از نمایش پروفایل شما در جستجو اقدام نمایید. با انجام این تنظیمات، افرادی که شما را در لیست مخاطبین خود داشته باشند نیز نمی‌توانند پروفایل شما را مشاهده کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.