تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی چگونه است ؟

اگر خواهان اضافه کردن یا حذف اطلاعات خود در مطالب هستید، به آیدی @Tarikhemaadmin در تلگرام پیام بدید

در نظر داشته باشید خیلی از مشتریان ما تصور میکنند که تمیز ترین وسیله در منزل، ماشین لباسشویی است. دلیلشان هم این است که به علت وجود مایع شوینده و مقدار زیادی آب، پس همه چیز به خوبی تمیز خواهد شد. ولی باید به شما یک واقعیت بسیار دردناک را بگوییم.
ماشین لباسشویی کثیف ترین بخشی است که در آشپزخانه شما وجود دارد. دلیلش هم این است که به علت سروکار داشتن با انبوهی از البسه کثیف است. کافیست یک بار دیگر این بخش را مطالعه کنید. تا متوجه شوید که با چه وسیله آلوده و خطرناکی رو به رو هستید.
لباسشویی با تمام مزایای خوبی که در اختیار ما قرار میدهد ولی باید هم به سلامت خود هم به سلامت ماشین لباسشویی اهمیت دهیم. بهتر است از بحث اصلیمان که، آموزش استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی دور نشویم.
مرحله نخست : بررسی البسه
همیشه قبل از روشن نمودن ماشین لباسشویی حتما داخل تمام البسه خود را بررسی نمایید تا نخاله هایی مانند دستمال کاغذی، پوسته پسته ، سنجاق سر و .. نباشند. زیرا تمام مواردی که اشاره شد میتواند به خرابی و انسداد پمپ تخلیه و گرفتن جرم و املاح در داخل ماشین لباسشویی شما کمک کند.
مرحله دوم : بررسی پمپ تخلیه
معمولا در اکثر ماشین های لباسشویی در سمت چپ آن یک محفظه وجود دارد که در داخل آن پمپ تخلیه قرار گرفته است. شما با چرخاندان به سمت خلاف عقربه های ساعت می توانید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خود را تمیز نمایید. خیلی از مشکلاتی که خانم های خانه دار با ماشین لباسشویی خود دارند عدم تخلیه آب یا جمع شدن آب در داخل ماشین لباسشویی است. که یکی از علت های آن خرابی پمپ تخلیه است.
مرحله سوم : میزان استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی
خیلی از کاربران این دغدغه را دارند که دفعه اول چه میزان از پودر جرم گیر را باید استفاده نمایند. پیشنهاد ما به شما استفاده کامل یک بسته برای جرم گیری اصولی ماشین لباسشویی و ظرفشویی شماست. اما اگر تا به حال اقدام به جرم گیری ماشین لباسشویی خود ننموده اید پیشنهاد می کنیم در فواصل زمانی ۱۵ روزه تا یک ماهه دو بار اقدام به جرم گیری ماشین لباسشویی خود نمایید.
اگر شما هم برای اولین بار است که قصد دارید اقدام به جرم گیری ماشین لباسشویی و ظرفشویی خود نمایید در انتهای صفحه برای شما یک پیشنهاد جذاب قرار داده ایم. حتما از آن استفاده کنید.
مرحله چهارم : آموزش استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی
بعد از بررسی موارد بالا نبوت به استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی می باشد. ماشین لباسشویی خود را کاملا خالی کنید نباید هیچ البسه ای در داخل آن قرار داده باشید. برنامه انتخابی(پیشنهادی) کتان می باشد، دمای آب انتخابی(پیشنهادی) بین ۷۰ تا ۹۰ درجه سانتیگراد می باشد.
نکته مهم : محل رختین پودر جرم گیر در ماشین لباسشویی باید در داخل جاپودری باشد و در بخش شستشوی اصلی پودر جرم گیر را بریزید. و برای جرم گیری ماشین ظرفشویی نظیر پیشنهاد می شود پودر را در کف دستگاه ریخته تا با آب کاملا شتشو داده شود دمای پیشنهادی برای جرم گیری ماشین ظرفشویی ۷۰ تا ۹۰ درجه سانتیگراد می باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.