تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از پروکسی در تلگرام چگونه است ؟

روش استفاده از پروکسی تلگرام چگونه است؟ در ابتدا به منوی تلگرام بروید و به بخش Chat Settings وارد شوید و پایین صفحه گزینه ی Proxy Settings را بزنید.
در این قسمت لیستی از پروکسی های فعال برای شما نمایان است، پروکسی های آبی رنگ آنهایی هستند که با آنها connect هستید، سبز رنگ ها فعال می باشند و قرمز رنگ ها غیر فعال هستند. زیر هر کدام در کنار ms عددی نوشته شده است که عدد کمتر نشان از سرعت بالای آن Proxy دارد. اگر Proxy اینجا مشاهده نمی کنید از قسمت Add Proxy ، پروکسی ها به آنجا آورده می شود.
برای اینکه بتوانید با پروکسی به تلگرام وصل شوید اول باید این را بدانید که هر Proxy Mtproto داری سه بخش Server-Port-Secret است که هم به صورت جدا جدا و هم بصورت یک لینک قابل استفاده است، جهت فعال کردن Proxy بر روی کلمه ی در حال اتصال بزنید تا تنظیمات Proxy برای شما قابل مشاهده شود. برای پیدا کردن پروکسی ها در تلگرام کافیست کلمه ی Mtproto را جستجو کنید تا کانال های بسیار خوبی با میلیون ها Proxy ببینید.
وقتی می خواهید Proxy خود را تلگرام فعال کنید اگر بعضی از آنها از کار افتادند در بالای گوشی connecting to proxy… نمایان می شود که طبق معمول باید بین ۲ تا ۱۰ ثانیه وصل شود (اگر اتفاق نیفتاد چند بار وارد و خارج شوید) برای غیرفعال کردن Proxy بر روی آن بزنید و کلمه ی DISABLE را انتخاب کنید تا غیرفعال شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.