تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه اتصال هندزفری سیمی به سامسونگ چگونه است؟

اتصال هندزفری سیمی به گوشی بسیار راحت است. قسمت جک هدفون یا هندزفری را به پورت جک گوشی وصل می‌کنید و هندزفری در کسری از ثانیه به گوشی وصل می‌شود. برخی گوشی‌های جدید مانند ورژن‌های جدید Note سامسونگ جک هدفون ندارند و باید از یک تبدیل استفاده کنید. با این تبدیل یا آداپتور می‌توانید هندزفری را به قسمت USB-C دستگاه وصل کنید.
نکته مهم اینکه دلیل حذف پورت جک هدفون از روی گوشی‌های جدید این است که کمپانی‌ها قصد دارند کاربران به خرید هندزفری‌های بلوتوث تشویق شوند و اپل به عنوان پیشرو تکنولوژی قصد دارد بازار هندزفری‌های بلوثوت را هم قبضه کند در نتیجه از آیفون ۷ به بعد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون حذف شده است.
اتصال هندزفری بلوتوث به گوشی
برای اتصال هندزفری بلوتوث به گوشی و فعال شدن تنظیمات هدفون بلوتوث روی گوشی سامسونگ مراحل زیر را انجام دهید.
هندزفری بلوتوث‌تان را روشن کنید و مطمئن باشید که آماده‌ی اتصال است. معمولا روی کاتالوگ یا توضیحات محصول و دفترچه راهنما نحوه روشن و آماده به کار شدن هندزفری آورده شده است.
در قسمت Setting روی Connected Device کلیک کنید. (این برای ورژن‌های جدید اندروید جواب می‌دهد.) در اندرویدهای قدیمی داخل Setting روی Bluetooth کلیک کنید و بعد دستگاه‌های وصل شده را خواهید دید.
روی Pair New Device کلیک کنید.
حالا گوشی دستگاه‌های در دسترس را اسکن می‌کند و اگر هندزفری شما و آماده به کار باشد در قسمت دستگاه‌های در دسترس نمایش داده می‌شود.
روی دستگاه موردنظرتان کلیک کنید تا عملیات جفت‌سازی انجام شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.