تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از صابون گوگرد چگونه است؟

صابون گوگرد برای شستشوی بدن است و فواید سلامتی فراوانی دارد این مزایا می توانند از درمان اختلالات پوستی تا تمیز کردن بدن موثر باشد. صابون گوگرد در شامپوها، لوسیون ها،پماد ، صابون، کرم و ژل موجود است. دانستن مزایای صابون گوگرد در تعیین این که آیا استفاده از آن بهترین انتخاب است مهم است.
گوگرد کانی زرد رنگی است اگر چه نام این عنصر شیمیایی ما را به یاد باروت، کبریت، می اندازد اما این ماده معدنی کاربرد های دیگری دارد. به خاطر خواص ضد قارچ و ضد باکتری آن اغلب به عنوان ماده معدنی درمانی یاد می شود این روش توسط رومیان باستان و چینی ها برای درمان زخم ها و بیماری های پوستی از زمان های بسیار دور استفاده می شده است. آن به عنوان جز فعال در اغلب صابون های دارویی و دیگر محصولات مراقبت از پوست به کار می رود. بیماری های پوستی متعدد که ناشی از عمل باکتری ها و قارچ ها هستند را می توان از طریق کاربرد موضعی این صابون درمان کرد.متخصصان پوست اغلب استفاده آن را برای کاهش علایم برخی بیماری های پوستی توصیه می کنند.
با وجود بوی تند و زننده آن، یک قالب صابون گوگرد فواید سلامتی زیادی برای پوست به دلیل خاصیت ضد عفونی کنندگی ، ضد قارچی و ضد باکتری به ارمغان می آورد. در زمان های قدیم، افراد مجبور بودند در چشمه های آب گرم که در فاصله ای دور از یک آتشفشان فعال واقع شده اند شیرجه بروند. در حالی که آن ها از آبگیرهای آب داغ و گوگرد بازدید می کردند. بسیاری از مردم به این مکان ها رفت و آمد می کردند چون روش درمانی آب گرم، ماهیچه های دردناک آن ها مشکلات پوستی آنها را درمان می کرد از قبیل آکنه ، جوش های سر سیاه، اگزما، و درماتیت.

مشابه

  • https://tarikhema org/info/93720/نحوه-استفاده-از-صابون-گوگرد-چگونه-است؟/
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.