تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نشانه های علاقه یک پسر به یک دختر چیست؟ چگونه می توان فهمید؟

کج کردن سر
سر یک حرکت کاملا ناخودآگاه در مردان هنگامی که به زنی احساس نزدیکی می کنند کج کردن سر است. این حرکت و ژست را مردها زمانی که عاشق زنی شده اند از خود بروز می دهند اما خودشان شجاعت این را که جلو بروند و ابراز علاقه و خواستگاری کنند را ندارند و با کج کردن سر، خود را آسیب پذیر و در دسترس نشان می دهد. اگر همکار یا همکلاسی تان وقتی با شما صحبت می کند ارتباط چشمی برقرار کرده و گردنش را کج می کند، احتمالا خیلی زود از شما خواستگاری می کند.
گذاشتن پنجه پاها به سمت داخل
اگر همکار یا همکلاسی تان هنگام صحبت پنجه پاهایش را به سمت داخل می گذارد، نسبت به شما احساس تمایل دارد و می خواهد از شما خواستگاری کند اما ممکن است شما او را عصبی و دستپاچه کرده باشید و او هنوز آنقدر اعتماد به نفس نداشته باشد که از شما خواستگاری کند .
اگر او هنگام صحبت دستپاچه می شود با او دوستانه رفتار کنید و اشتباهاتش را به صورت غیرمستقیم به او بفهمانید، در این صورت او راحت تر می شود و درخواست ازدواج خود را مطرح می سازد. متمایل کردن انگشتان پنجه پاها به سمت هم نشان دهنده صحبت درباره موضوعی مثل ازدواج است ، پس بهتر است ساکت باشید تا او برای مطرح کردن درخواست ازدواجش زمان داشته باشد.
دادن شانه ها به بالا و سمت جلو
پسری که تمایل به ازدواج با شما دارد و به شما علاقمند است زمانی نگاه کردن به شما سریع شانه هایش را به سمت بالا جمع می کند و به سمت جلو می دهد زیرا توجه او سمت شما با کاری که انجام داده اید جلب شده است .
هنگامی که مردی یک خانم را مناسب ازدواج می داند و رفتارهایش را تحسین می کند کاملا ناخودآگاه در این هنگام شانه هایش را به سمت جلو می آورد و جمع می کندو با این حرکت نشان می دهد که محبت عمیقی در دل دارد و دوست دارد به نوعی آن را ابراز کند.
در زندگی زناشویی نیز وقتی مردی از همسرش حرکتی تحسین آمیز می بیند ولی غرورش اجازه ابراز کردن این تحسین را به او نمی دهد شانه هایش را به سمت جلو جمع می کند اما بهتر است آقایون در این مواقع برای خوشحال کردن همسرشان، به صورت کلامی علاقه خود را ابراز کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.