تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح عشق بازی با همسر چگونه است؟

اصول عشق‌بازی لذت‌بخش
اجازه بدهید همسرتان بدن شما را لمس کند
به یاد داشته باشید که در رابطه جنسی خانم‌ها با گوش خود و مردها با چشمانشان تحریک می‌شوند. یعنی شاید برای یک خانم دیدن اندام برهنه همسرش خیلی جذاب و تحریک کننده نباشد اما زمانیکه شوهرشان از اندام آنها تعریف‌کند بسیار تحریک می‌شوند. درست برعکس خانم‌ها، مردها کاملا با چشمانشان تحریک می‌شوند و بعد از گذشت چند دقیقه برای رابطه جنسی کامل آماده می‌شوند. اگر می‌خواهید رابطه لذت بخشی داشته باشید، اجازه دهید همسرتان بدن شما را ببیند، اما در همان قدم اول کاملا برهنه نشوید و لباس‌های زیر خود را از تن در نیاورید. سعی کنید همسرتان را در طول رابطه جنسی با اندام و حرکات تحریک کننده به سمت خود جذب کنید و سپس زمانیکه او نزدیک شد کمی از خود دورش کنید، این کار باعث بیشتر تحریک شدن همسرتان می‌شود، اما در انجام اینکار به هیچ عنوان زیاده روی نکنید چون می‌تواند تاثیر منفی روی همسر شما داشته باشد. در همین فاصله کم‌کم لباس‌های خود را از تن در بیاورید. سعی کنید این کار را به آرامی و با انجام حرکات تحریک کننده مانند گزیدن لب‌ها و بازی با موهایتان انجام دهید. برای این کار می‌توانید از همسرتان هم کمک بگیرید و بخواهید که او لباس‌های شما را از تنتان درآورد. زمانی‌که همسرتان مشغول این کار است شما می‌توانید به آرامی موهای او را نوازش کرده و با انگشتان خود لب‌های او را لمس کنید.
درست نفس کشیدن در طول عشق‌بازی را فراموش نکنید
زمانیکه همسرتان مشغول بازی با اندام شما است، کمی به خود پیچ و تاب دهید. یعنی هنگامی‌که همسرتان شکم شما را می‌بوسد کمی خود را تکان دهید و سعی کنید با کشیدن نفس‌های پشت سر هم او را تشویق کنید تا بیشتر این کار را انجام دهد. نفس‌های شما به همسرتان نشان می‌دهد که از کار او خوشتان آمده. اما اگر با این کار احساس راحتی نمی‌کنید سعی کنید خودتان به او جهت بدهید و او را به سمتی ببرید که دوست دارید.
کمی از حرکات تندتر در عشق‌بازی استفاده کنید
شاید خانم‌ها عشق‌بازی و رابطه جنسی آرام‌ را بیشتر ترجیح بدهند. اما رابطه جنسی یک رابطه دو نفره است و باید به تمایلات همسرتان هم توجه کنید. مردها معمولا حرکات تندتر را کمی بیشتر دوست دارند. پس زمانیکه که نوبت شما شد. سعی کنید کمی حرکات خود را تند‌تر کنید. برای مثال هنگامی‌که لب‌های او را می‌بوسید خیلی آهسته لب او را گاز بگیرید اما اینکار را مرتب تکرار نکنید. شاید لازم باشد این کار را در طول رابطه فقط دو بار انجام دهید. لاله گوش، لب‌ها، گردن، و سینه‌اش را تند ببوسید و کمی با اندام جنسی همسرتان بازی کنید. این بخش شاید یکی از لذت بخش ترین کارها برای همسرتان باشد.
نقاط حساس بدن همسرتان را در معاشقه پیدا کنید
آنچه به شما می‌گوید که آیا رابطه جنسی لذت‌بخشی خواهید داشت یا نه، کیفیت عشق بازی یا معاشقه است. اگر شما در دوران عقد هستید، رابطه‌ای که با یکدیگر در حین معاشقه دارید پیش‌بینی کننده کیفیت رابطه جنسی شما در آینده خواهد بود. پس در طول عشق بازی نقاط حساس بدن همسرتان ر اپیدا کنید و سعی کنید بیشتر برای تحریک کردنش از آن نقاط استفاده کنید.
از اندام همسرتان تعریف کنید
در طول معاشقه حتما از اندام‌های جنسی همسرتان تعریف کنید و سعی کنید با استفاده از کلمات تحریک‌کننده و عامی این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید که در رابطه جنسی شما نباید از چیزی خجالت بکشید، هرچه در این رابطه راحت‌تر با هم برخورد کنید لذت بیشتری از آن خواهید برد. فکر نکنید که صحبت کردن درباره اندام های جنسی همسرتان کار بدی است بلکه برعکس باعث تحریک بیشتر او می شود. خصوصا خانم ها که این موضوع روی آنها بیشتر تاثیر خواهد گذاشت.
در مکان‌های متفاوت با‌هم عشق بازی کنید
شاید مشکل خیلی از زوجین این باشد که فقط در یک مکان خاص مثل اتاق خواب رابطه جنسی برقرار می‌کنند. اما یکی از راه‌هایی که می‌تواند به شما در لذت‌بخش‌تر شدن این رابطه کمک کند امتحان کردن مکان‌های مختلف برای عشق‌بازی است. برای مثال گاهی این کار را در حمام، آشپزخانه و… انجام دهید.
از پوزیشن‌های مختلف استفاده کنید
اگر در معاشقه همیشه از یک مکان و پوزیشن تکراری استفاده کنید، این برای شما تبدیل به عادت شده و به مرور از لحاظ ذهنی نسبت به آن سرد می‌شوید. سعی کنید پوزیشن‌های مختلف را امتحان کنید و هر کدام که برایتان لذت بخش تر بود را تجربه کنید. خود را ملزم کنید که حداقل در طول هفته از دو پوزیشن مختلف استفاده کنید.
از لحاظ روحی خود و همسرتان را آماده کنید
برای داشتن یک معاشقه خوب باید حتما هر دو از لحاظ روحی آماده باشید. زمان‌هایی که هر دو خسته‌اید و تازه از کار یا مهمانی برگشته‌اید، فرصت خوبی برای انجام این کار نیست. اگر همسرتان زمانی که حوصله نداشتید قصد نزدیک شدن به شما را داشت خیلی زود طردش نکنید. سعی کنید ابتدا گونه یا لبش را ببوسید و بگویید ” می‌دونم که خیلی دلت می‌خواد الان با هم خلوت کنیم ولی متاسفانه امروز از لحاظ روحی آمادگی این کار را ندارم لطفا بذاریمش برای فردا”. با این کار همسرتان موقعیت را درک می‌کند و قانع می‌شود، اما اگر واکنش تندی از خود نشان دهید ممکن است که او را رنجیده و دلخور کنید.
کارهایی که برای همسرتان جذاب است را انجام دهید
به عنوان یک خانم سعی کنید گاهی شیطنت‌های زنانه داشته باشید و مثل بچه‌ها رفتار کنید. مثلا زمان‌هایی که بی‌حوصله است کمی کنارش بنشینید و خودتان را برایش لوس کنید. اگر احساس کردید همسرتان آمادگی این کار را ندارد کمی به او فرصت دهید و سعی کنید فقط کمی نوازشش کنید. لباس‌هایی که دوست دارد را بپوشید، هیچ اشکالی ندارد اگر برای خرید لباس‌های زیر خود نظر او را هم جویا شوید یا اصلا با هم به خرید بروید. این کار به همسرتان نشان می‌دهد که شما حواستان به خواسته‌های او هست. اما اگر به عنوان یک مرد می‌خواهید نظر همسرتان را جلب کنید، سعی کنید گاهی برای او هدیه‌ای هر چند کوچک مثل یک شاخه گل بخرید، زمان‌هایی که در دوره عادت ماهیانه‌اش است، از او مراقبت کنید و بیشتر از هر زمان دیگری از او و خوبی‌هایش بگویید و تمایل خود را از اینکه چقدر دوست دارید زودتر با او عشق بازی کنید را بیان کنید. یادتان باشد که در دوره عادت ماهیانه همسرتان معاشقه ممنوعیتی ندارد اما این کار باید کاملا با رضایت همسر شما باشد و هیچ اجباری از سمت شما وجود نداشته باشد.
به آراستگی ظاهری خود توجه کنید
نظافت و رسیدگی به ظاهر یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر‌گذار بر کیفیت معاشقه است. خانم‌ها معمولا نسبت به همسرانشان بیشتر به این مسئله توجه می‌کنند ولی شاید برخی از مردها اهمیت این مسئله را نادیده می‌گیرند و فکر می کنند فقط باید همسرشان به ظاهرش توجه کند. توصیه می‌کنیم که حتما قبل از معاشقه حمام کنید، مسواک بزنید، از خوردن هر چیزی که باعث بو گرفتن دهان می‌شود جدا خود‌داری کنید، از عطر یا ادکلن استفاده کنید اما زیاده روی نکنید و حتما موهای زائد بدنتان را اصلاح کنید.
وسواس به خرج ندهید
متاسفانه یکی از مشکلاتی که شاید باعث بروز اختلاف در زوجین می‌شود وسواس یکی از آنها در طول رابطه است. به این معنا که مثلا زن یا شوهر برای طرف مقابلشان محدودیت‌هایی را در نظر می‌گیرند. خانم اجازه نمی‌دهد که همسرش دست به آلت تناسی‌اش بزند یا شوهری که به زنش می‌گوید اجازه نداری لب‌های مرا ببوسی چون آب دهانت کثیف است و ممکن است من را بیمار کنید. وسواس از هر نوع و از سمت هر کدام از زوجین که باشد باید درمان شود چون در غیر این صورت زنگ خطری برای آینده رابطه شما خواهد بود.
پیام هایی با محتوای جنسی برای همسرتان ارسال کنید
یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن همسرتان را برای عشق‌بازی آماده کنید. فرستادن پیام‌هایی است که محتوا و مضمون جنسی دارند. اگر احساس می‌کنید هنوز برای رو‌در‌ رو گفتن واژگان جنسی آماده نیستید فرستادن پیام فرصت خوبی برای کم‌کردن خجالت شما است. شما در قالب پیام می‌توانید هر چه برای داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش نیاز دارید را به همسرتان بگویید و نظر او را هم جویا شوید. یکی از این پیام ها می‌تواند پیشنهاد یک پوزیشن جدید برای برقراری رابطه جنسی باشد.
نکته: متاسفانه تجربه کار با برخی زوجین نشان می‌دهد که عده‌ای برای لذت بردن از معاشقه خود روش‌های نادرستی را در پیش می‌گیرند. برای مثال مرد‌ها یا زن‌هایی که پیشنهاد تماشای فیلم پورن را به همسر خود می‌دهند و تصمیم می‌گیرند از آنها الگو‌برداری کنند. اما آنچه باید بدانید این است که این قبیل فیلم‌ها در بخش‌های متخلف ضبط شده‌اند و اینقدر طولانی نیستند، بازیگران از داروهای محرک استفاده می‌کنند و مهم تر از همه اصلا برای فرهنگ کشور ما ساخته نشده‌اند. افرادی که شما در این فیلم‌ها می‌بینید مرد‌ها و زن‌هایی هستند که اندام خود را با عمل‌های زیبایی متعددی به حالت فعلی درآورده‌اند. ضمن اینکه این‌گونه فیلم‌ها فقط باعث بالا رفتن سطح انتظار شما از همسرتان می‌شود و اجازه نمی‌دهد که بتوانید از رابطه خود لذت کافی را ببرید.
زن و شوهر برای داشتن یک رابطه زناشویی مطلوب و لذت‌بخش باید روش‌های عشق‌بازی رمانتیک را بیاموزند. چیزی که هم زن‌ها و هم مرد‌ها باید بدانند این است که رابطه جنسی به عنوان یک عمل ذهنی قبل از آماده شدن جسم به آماده شدن ذهن نیازمند است. کارهایی که می‌تواند به شما در داشتن یک رابطه خوب کمک کنند عبارت‌اند از اینکه اجازه دهید همسرتان بدن شما را لمس و نوازش کند. هر چقدر که این کار طولانی‌تر انجام شود نتیجه بخش‌تر خواهد بود. به یاد داشته باشید که زمان مطلوب برای یک معاشقه خوب بین ۱۵-۲۰ دقیقه است. پس برنامه خود را طوری تنظیم کنید که در این فاصله بتوانید یکدیگر را از لحاظ روحی و جسمی آماده کنید. درست نفس کشیدن را تمرین کنید و اجازه دهید که همسر شما از صدای نفس‌هایتان تحریک شود، این کار شما به او نشان می‌دهد که کاملا غرق در لذت شده‌اید و همسرتان دارد کارش را به درستی انجام می‌دهد. اصل مهم در شروع معاشقه این است؛ تا جایی که می‌توانید آرام عمل کنید اما نه به صورتیکه طرف مقابلتان را خسته کنید، کمی شتاب و عجله در حین عشق بازی می‌تواند هیجانات همسر شما را برانگیزد. نقاط حساس بدن همسرتان را پیدا کنید و بیشتر با آنها همسرتان را تحریک کنید. از اندام همسر خود تعریف کنید زیرا این کار از نظر روحی او را آماده می‌کند. فقط در یک زمان و مکان خاص یا با یک پوزیشن تکراری این کار را انجام ندهید چون بعد از گذشت مدتی شما را نسبت به رابطه دلسرد می‌کند. اگر خانم هستید سعی کنید با شیطنت‌های زنانه و پوشیدن لباس‌های تحریک کننده و اگر آقا هستید با خرید هدیه‌ای کوچک یا ابراز محبت‌های کلامی همسرتان را جذب خود کنید. به آراستگی و نظافت خود اهمیت دهید و سعی کنید از طریق پیام، نیازهای جنسی خود را با او در میان بگذارید و نظر او را نیز جویا شوید. حتما به یاد داشته باشید که هیچ گاه مدل‌های غربی را الگوی خود در برقراری رابطه جنسی با همسرتان نکنید چراکه شما از لحاظ نژاد و وضعیت بدنی کاملا با آنها متفاوت هستید و الگوبرداری از آنان صرفا کیفیت رابطه جنسی شما تحت الشعاع قرار می‌دهد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.