تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح دست گرفتن موبایل چگونه است؟

سر و گردن را خم نکنید و دست را بالا بیاورید
همین حالا که در حال خواندن این مقاله هستید اگر با گوشی همراه این کار را انجام می دهید بدون شک سر و گردن شما خم است. همین حالا سر و گردن را صاف کنید و دست را بالا بیاورید. گوشی را همیشه هم سطح با چشمانتان نگه دارید. کافیست چند بار این کار را تکرار کنید تا به آن عادت کنید. همیشه موقع استفاده از گوشی به جای پایین نگه داشتن ستون فقرات در ناحیه گردن تنها کافیست دست را بالا بیاورید.
به دستان خود استراحت دهید
اگر آماری از خود ثبت و ضبط کنید متوجه می شوید گاها حتی ساعت ها از گوشی خود استفاده می کنید بدون آنکه متوجه آن باشید. در ابتدا باید یاد بگیرید که که همانند راهنمای قبل دست ها را بالا بیاورید و سپس این موضوع را درک کنید که برای بازه های زمانی کوتاه دست را از این حالت معلق در زمین و آسمان خارج، چند ثانیه نرمش و استراحت دهید و مجدد کار خود را ادامه دهید.
پس زمانهایی که دستهایتان در جلوی بدنتان معلق است را به حداقل برسانید.این حالت ماهیچه های بازویتان را درگیر می کند و باعث درگیر شدن ماهیچه های گردنتان هم می شود.
برای آرنج خود تکیه گاه پیدا کنید
مکانی را برای قرار دادن آرنج خود پیدا کنید. برای مثال می توانید از دستتان، دنده ها، میز و زانویتان به عنوان گزینه های ممکن استفاده کنید.
توجه داشته باشید که در بعضی موارد شما می توانید از این موقعیت به عنوان راهی برای تقویت عضلات پشت بدن خود استفاده کنید و برخی از عضلات مهم عصبی را در حالی که گوشی خود را نگه داشته اید، درگیر کنید. این به این معنی است که شما در یک زمان مشغول تمرین کردن و ارسال پیامک هستید. خب،واقعاً این کار بیشتر یک ورزش فعال سازی عضلات ایزومتریک است، اما در جهان تغییر و تبدیل کنونی ، این تمرین ها کاملاً مؤثر هستند.
حالت صحیح ایستاده برای کار با گوشی
روی صندلی میز خود بنشینید و آرنج خود را روی میز قرار دهید.
گوشی را هم سطح چشمانتان نگه دارید.
آرنجتان را روی میز فشار دهید و عضلات پشت خود (زیر بغلتان) را درگیر کنید، همزمان شانه های خود را پایین آورید و از گوش هایتان دور کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.