تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان کجاست ؟

شهربازی ایرانلند یک مکان سرپوشیده
شهربازی ایرانلند را در مقاله معرفی مکان های هیجان انگیز شیراز معرفی کردیم، ایرانلند در مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس قرار دارد که در محیطی با وسعت ۲۸ هزار متر مربع دارای انواع بازی و سرگرمی ویژه همه سنین می باشد، در کنار آن پردیس سینمایی ایرانلند، بولینگ و بیلیارد ایرانلند، کافه رستوران و فودکورت این مجموعه زبانزد مردم شیراز است.
آدرس ایرانلند : شیراز، ورودی شهر جدید صدرا، مجتمع خلیح فارس، طبقه دوم، بلوک ۷
شهربازی گاندو مهیج و گرم
در ادامه معرفی جاذبه های تفریحی شیراز برای جوانان به شهربازی گاندو برخورد می کنیم، این شهربازی در بین تفریحات موضوعی استان فارس قرار دارد که در آن بازی های فکری در کنار کافه رستوران و سالن برگزاری جشن تولد هم وجود دارد.
آدرس شهربازیی گاندو : شیراز، چهارراه پارامونت، مجتمع تجاری زیتون، طبقه چهارم
پارک آزادی
در سال ۱۳۴۴ خورشیدی یکی از اولین بوستان های شیراز با نام آزادی افتتاح گردید تا در سالهای بعد با اضافه شدن دریاچه مصنوعی، باغ پرندگان و بخش های رفاهی به عنوان یک مکان تفریحی ایده آل در شیراز بین مردم ، مورد توجه قرار گیرد.
آدرس پارک آزادی : پارک آزادی از شرق از طریق خیابان سمیه، از غرب از خیابان آزادی و میدان آزادی (فلکه گاز) و از شمال از بلوار آزادی و از جنوب از خیابان مشکین فام قابل دسترسی است.
پارک جنت
پارک جنت شیراز از بهترین مکان های تفریحی شیراز برای جوانان است، این بوستان ۵۵ هکتاری دارای فضای سبزی ایده آل و مسیرهای پیاده روی خارق العاده در بین درختان کهنسال است، اگر مسافر نوروزی این شهر هستید در این محل کمپ اسکان مسافران نوروزی هر ساله بر پا می شود .
آدرس پارک جنت : ابتدای ورودی غربی شیراز – بلوار امیر کبیر
شهربازی لونا پارک
شهربازی لونا پارک از بهترین مراکز تفریحی شیراز قلمداد می شود که در نزدیک ترین فاصله تا دروازه قرآن از مهم ترین جاهای دیدنی شیراز قرار دارد، شاید وسایل تفریحی این مکان نسبت به سایر همتایانش در شهرهای تهران مشهد قابل توجه نباشد، اما برای نوجوانان و کودکان محل خوبی بشمار می رود.
آدرس شهربازیی لونا پارک : بلوار آیت الله ربانی
پارک کوهستانی دراک
ما در مقاله ای مفصل همه جاذبه های تفریحی پارک کوهستانی دراک از جمله زیپ لاین و تله کابین معرفی کردیم، امروزه با اضافه شدن یک پل معلق آدرنالینی به این مجموعه در نیمه اول سال هر شب شلوغ ترین روزهای این مکان تفریحی در شیراز را شاهد هستیم که البته اگر مسافر هستید نگران نباشید ! اینجا دارای تعدادی هتل آپارتمان می باشد که برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است.
آدرس پارک دراک : ابتدای بلوار حسینی الهاشمی (از سمت فرهنگ شهر)، پارک کوهستانی دراک
پینت بال چمران
باشگاه پینت بال چمران بهترین زمین چنگلی پینت بال ایران را داراست که از همین یکی از بهترین تفریحات شیراز برای جوانان می باشد، البته برای انجام این بازی باید حداقل در گروه های شش نفر به بالا به محل مراجعه کنید و از آنجایی که این مکان بسیار محبوب است بهتره قبل از سفر به آن با تماس برای خود و گروهتان وقت بازی را هماهنگ نمایید .
آدرس پینت بال چمران : بلوار چمران، جنب هتل چمران
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.