تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

بهترین مراکز خرید اصفهان از نظر مسافران کجاست؟

مجتمع پارک اصفهان
همانطور که از اسم این مکان بر می آید فضای سبز وسیعی آن را پوشانده است شما می توانید با بازدید ازمجتمع پارک اصفهان انواع البسه و ابزار الکترونیکی و آرایشی بهداشتی را تهیه کنید که پس از خرید به رستوران ها و اغذیه فروشی هایی که در اینجا قرارداده شد می توانید مراجعه کنید.
بازار قیصریه اصفهان
کهن ترین بازار اصفهان که از زمان بوجود آمدن این شهر ساخته شده که به نوعی شناسنامه اصفهان بحساب می آید نسبتا مساحت وسیعی دارد و از ۳ طبقه تشکیل شده که در زمان های گذشته از آن طبقات بعنوان اماکن جنگی استفاده می شده است، در واقع بازار قیصریه رابط بین بافت کهنه و جدید شهر می باشد که بازار قیصریه را می توان جز بهترین مراکز خرید اصفهان محسوب کرد.
فروشگاه دنیل تیسو
یکی از معتبرترین برند های ترکیه ای که اولین شعبه ایران آن در اصفهان قرار دارد دنیل تیسو می باشد این فروشگاه قطعا بهترین انتخاب ها برای مردان شیک پوش در زمینه کت وشلوار و پوشاک محسوب می شود، برند دنیل تیسو از قوی ترین صادرکنندگان لباس در ترکیه که لباس های آنها همگی شامل ضمانت یکساله می شود.
سرای هنرمندان اسپادانا
در میدان نقش جهان واقع شده و اگر علاقه دارید تا با صنایع دستی اصفهان که از گذشته در محافل عمومی راجع به آن بحث می شود مطلع شده وحتی به خرید آنها بپردازید سرای هنرمندان اسپادانا یکی از گزینه هایتان است.
مرکز خرید جلفا
خود منطقه جلفا اصفهان از زیبایی های حیرت انگیزی برخوردار است که شما می توانید علاوه بر اینها با مراجعه به مرکز خرید جلفا انواع اجناس داخلی و بین المللی را مشاهده و تهیه کنید این مرکز تازه ساخت و نه چندان بزرگ است اما با این میتوان جز بهترین مراکز خرید اصفهان از آن یاد کرد.
بازار هنر اصفهان
این بازار اسامی مختلفی همچون بازار کاروانسرای مادرشاه و بازار بلند را کنار نام خود یدک می کشد سقف این سازه ارتفاع بسیار زیادی دارد و همین سقف به شهرت بازار هنر اصفهان کمک کرده که معماری اش در زمان ساخت خود یعنی دوران صفوی خارق العاده بوده این سازه دو طبقه دارد و طی دو سال ساخته شده است.
خیابان چهارباغ عباسی
مشهورترین خیابان اصفهان که با آن به هرکجا و هر قسمتی از شهر ارتباط داشت و به نوعی اصلی ترین خیابان اصفهان نام دارد و همین اصلی بودن ان باعث شده تا یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان بدل شود این خیابان طویل همه نوع مغازه را با همه نوع جنس از البسه تا جواهرات را دارا می باشد.
بازار بزرگ اصفهان
همانطور که می دانید در زمان صفویان اصفهان پایتخت ایران بود و این بازار بزرگ هم نشانه ای از آن دوران طلایی در اصفهان است در این بازار انواع کسب و کار ها در زمینه های مختلف تا کنون اجرا شده چه کفاشی چه اهنگری و یا صحافی بازار بزرگ تهران خواستگاه میدان های زیادی در خود است که این میدان ها خود نقش بسزایی در معاملات تجاری داشته اند
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.