تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

جاهای دیدنی کاشان کدامند ؟

کویر ابوزیدآباد از جاذبه های طبیعی کاشان
از مهم ترین جاهای دیدنی کاشان ، کویر ابوزیدآباد در شهری با همین نام در حوالی کاشان می باشد که امروزه در فصل بهار و پاییز میزبان هزاران طبیعت گرد از سراسر ایران می شود، این صحرای دارای اقامتگاه های بوم گردی و طبیعت فوق زیبا در شب می باشد.
شهر زیر زمینی نوش آباد از جاذبه های تاریخی کاشان
در بخش جاذبه های تاریخی کاشان به شهر زیرزمینی نوش آباد می رسیم، این شهر با سه طبقه خارق العاده زیر زمین رکوردار گینس بوده و در دهه گذشته در این منطقه کشف شد، بازدید از این جاذبه را به هیچ عنوان فراموش نکنید، برای رسیدن به آن به شهر نوش آباد، میدان شهدا، خیابان امام خمینی بروید ( ۸ صبح الی ۲۰ همه روزه با هزینه ورودی ۱۰ هزار تومان).
مسجد جامع کاشان
از جاذبه های مذهبی کاشان که شهرت زیادی دارد مسجد جامع کاشان است که در بین پر بازدید ترین جاهای دیدنی کاشان قرار دارد، این مسجد دیدنی ثبت میراث ملی ایران شده و برای بازدید از آن وارد خیابان بابا افضل این شهر شوید ( هزینه ورودی رایگان ، بازدید در حین نمازهای جماعت صورت پذیر است).
موزه ملی کاشان
در باغ فین کاشان موزه ملی کاشان واقع شده است که در آن آثار تاریخی، تصاویر مستند و اشیای عتیقه متعددی به نمایش عمومی در آمده است، این موزه در باغ فین قرار دارد و در بین ساعات ۹ الی ۱۸ فعالیت می کند، انتهای خیابان امیر کبیر این باغ تاریخی قرار گرفته است. ( هزینه ورودی ۳ هزار تومان).
کاشان مال
یکی از بهترین مراکز خرید کاشان که نامش در بین بهترین جاهای دیدنی کاشان هم قرار دارد مرکز خرید کاشان مال در بلوار امام رضای این شهر است، در این مجتمع علاوه بر اجناس مختلف در بخش پوشاک و آرایشی، سوغات و صنایع دستی اصفهان هم عرضه می شود، اینجا همه روزه در بین ساعات ۱۰ صبح الی ۲۲ فعالیت می کند.
خانه تاج کاشان
از خانه های تاریخی کاشان با سبک معماری چشم نواز خانه تاج می باشد که هر ساله در بین بهترین جاذبه های گردشگری کاشان نامش دیده می شود، این خانه در خیابان علوی شهر قرار دارد و در بین ساعات ۸ صبح الی ۱۹ قابل بازدید است ( هزینه ورودی ۳ هزار تومان ).
بازار صفوی کاشان
بازار صفوی کاشان را که در بخش مراکز خرید به طور کامل معرفی کردیم با معماری سنتی بیرونی و مدرن درونی امروزه از شلوغ ترین بازارهای استان اصفهان قلمداد می شود، این بازار در خیابان شهید رجایی این شهر قرار دارد و همه روزه در بین ساعات ۹ الی ظهر و ۱۷ الی ۲۲ فعالیت می کند.
تپه سیلک کاشان
یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی کاشان تپه سیلک می باشد، این تپه باستانی که شگفتی همگان را بوجود آورده امروزه به یک موزه و سایت باستان شناسی ایده آل تبدیل شده که برای دیدن آن به خیابان امیر کبیر مراجعه کنید( همه روزه از ۹ الی ۱۷ با هزینه ورودی ۵ هزار تومان ).
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.