تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

آیا در ازدواج مرد بیشتر از نظر سکسی به همسرش وابسته است و زن از نظر محبتی چرا؟

زن و مرد، علی‌رغم آن که در انسان بودن با یکدیگر مشترکند، تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. این تفاوت‌ها از سویی باعث بقای نسل بشر می‌شود و از سوی دیگر، زندگی زن و مرد را در کنار هم دلپذیر و لذت‌بخش می‌سازد. وجود این تفاوت‌ها حقو ق و تکالیفی را برای هر یک از زن و شوهر به دنبال می‌آورد. یکی از این تفاوت‌ها آن است که زن‌ها عاطفی‌تر از مرد‌ها هستند. زن‌ها با برخورداری از عواطف و احساساتی قوی‌تر و رقیق‌تر، محیط خانه را مملو از عشق و محبت می‌سازند و دل همسر و فرزندان را از مهر و محبت سیراب می‌سازند. بنابراین، این ویژگی زنان برای خانواده امری کاملا ضروری و لازم است. وجود این ویژگی در زنان، آنان را نیازمند دریافت محبت از همسر می‌سازد به گونه‌ای که آنان می‌خواهند تا حد امکان، از همسر خود عشق و محبت دریافت کنند و هیچ‌گاه از این امر سیر نمی‌شوند. در قبال عاطفی و احساساتی بودن زنان، مرد‌ها وظیفه دارند این نیاز زنان را ارضاء کنند و با ابراز محبت کلامی و غیر کلامی، قلب همسر را از عشق و محبت سیراب سازند.
تفاوت دیگر زنان و مردان آن است که مردان بیشتر از زنان به برقراری رابطه جنسی با همسر خود تمایل دارند. مردان هنگامی می‌توانند وظایف خود را در قبال همسر و فرزندان به خوبی و با اشتیاق تمام انجام دهند که از نظر جنسی از سوی همسر خود ارضاء شده باشند. اگر زن در برآوردن این نیاز شوهر خود کوتاهی کند، نمی‌تواند انتظار دریافت مهر و محبت او را داشته باشد. بنابراین، وظیفه زنان در قبال این نیاز شوهر خود آن است که به تمایل او برای آمیزش پاسخ مثبت دهد و این نیاز او را بر طرف کند. با این کار، زن می‌تواند از برآورده شدن نیاز خود به عشق و محبت مطمئن باشد.
(البته وجود این تفاوت به معنای آن نیست که مردان به دریافت مهر و محبت از سوی همسر نیاز ندارند و زنان هم نیازی به برآورده شدن نیاز جنسی خود نداردند. بلکه به معنای آن است که نیاز زنان به دریافت عشق و محبت و نیاز مردان به برقراری رابطه جنسی با همسر، بیشتر از طرف مقابل است.)
بنابراین، هنگامی که زن و شوهر هر دو، با اشتیاق و صمیمیت، به رفع نیازهای طرف مقابل می‌اندیشند و در صدد خوشحال کردن همسر خود می‌باشند، هر دو در کنار برآوردن نیاز عاطفی و جنسی همسر، نیاز خود را نیز برآورده شده می‌بینند. بنابراین، وجود این تفاوت‌ها، نه تنها در روابط زن و شوهر مشکلی ایجاد نمی‌کند، بلکه بر صفا و صمیمیت آنان و لذت بردنشان از زندگی در کنار هم می‌افزاید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.