تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

من جوانم و زنی برای صیغه وجود ندارد چطور استمنا نکنم؟

ا سلام خدمتتان باید بگوییم درست است که شما در موقعیت سنی خاصی هستید که غریزه جنسی در آن به اوج شکوفایی می رسد و در حال حاضر این غریزه به خصوص با تحریکاتی که در زندگی و محیط امروزی وجود دارد, شما را در فشار و مضیقه قرار داده است اما به منظور خلاصی از این فشار و حفظ خود از گناه, تنها صیغه راهکار حل مشکل نیست بلکه دو راهکار واقعی و اساسی دیگر وجود دارد که باید به آنها فکر کنید و در پی تحقق آنها باشید:
۱- راهکار ازدواج دائم
۲- راهکار کنترل غریزه و مهار شهوت.
T}توضیح بیشتر:{T
یگانه کنترل واقعی شهوت و نجات از تحریکاتی که در اثر روابط در محیط های آلوده و نامناسب عارض انسان می شود, ازدواج است, باید تمام همت خود را در این جهت به کار گیرید ولی اگر به هر دلیل نمی توانید ازدواج کنید, چاره ای جز استفاده از روشهای کنترلی و تقویت معنویت نیست.
بنابراین اولین راه همانا ازدواج است ازدواج و باید با تدابیر مستقیم و غیر مستقیم رضایت خانواده تان را فراهم نماید و در صدد ازدواج باشید منظور از ازدواج هم رسیدن تا مرز بچه داری و … نیست بلکه فعلا به اولین سطح کار کرد ان باید اکتفا نمود یعنی تنها ارضای نیاز جنسی و بس برای تحصیل رضایت خانواده از افراد واسط و صاحب نفوذ بر روی انها کمک بگیرید و اصرار همراه با احترام داشته باشید و بدانید خانواده راضی خواهند شد البته احترام و قناعت را فراموش نکنید.
فعلا تا فراهم شدن اسباب ازدواج و … بارعایت راهکارهای کنترل غریزه جنسی باید سرمایه پاکی را پاسداری نمایید که اگر از کف دهید خودتان خویش را سرزنش می کنید .
T}قوت اراده جوان برای مهار شهوت:{T
بدون تردید اگر خداوند غریزه جنسی را در انسان قرار داده قدرت و توان مقابله با گناه را نیز در وجود وی قرار داده است بنابراین هر انسانی باید با عزم و همتی سترگ به مبارزه با گناه برخیزد و همواره کوشش کند که برای اولین بار که میل به گناه آمد با جدیت تمام در برابر آن مقاومت کند آن گاه به تدریج مبارزه آسان خواهد شد.
گاهی اوقات ممکن است برای بعضی از افراد واقعا امکان ازدواج به هیچ وجه فراهم نشود، در این صورت، قرآن کریم دستور به پاکدامنی و عفاف می دهد و می‏فرماید: «A}ولیستعفف الذین لایجدون نکاحا حتی یغنهم‏الله من فضله{A»، خداوند در این آیه، صریحاً دستور به عفاف و خودنگهداری می‏دهد و این بهترین شیوه و روشی است که با به کار بستن آن روح ایمان و تقوا در انسان پرورش می‏یابد و سبب تقویت اراده و تسلط بر نفس می‏شود و روحیه عفت در انسان زنده می‏گردد.
T}موثرترین راهکار:{T
ازدواج گاهی بر انسان واجب می شود، در این صورت اقدام به ازدواج به صورت یک وظیفه شرعی در می آید که تخطی از آن گناه محسوب می شود. در مورد ازدواج تمامی مراجع عظام تاکید می کنند که اگر چه اصل ازدواج در اسلام واجب نیست و از مستحبّاتی است که به آن بسیار سفارش شده است؛ ولی اگر کسی به واسطه نداشتن همسر، به حرام و گناه بیفتد، ازدواج بر او واجب می‏گردد و حق ندارد مجرد بماند.
ممکن است بگویید: به لحاظ اقتصادی و شرایط تحصیلی و یا خانوادگی فعلا امکان این کار نیست، این ممکن است ناشی از نوعی ترس از فقر منفی باشد. توجه داشته باشید که مؤمن؛ یعنی کسی که به خدا و توانایی او اعتماد دارد و در مشکلات زندگی به او توکل می کند، هرگز نسبت به انجام وظایف شرعی خود به خاطر ترس از فقر و اینکه شاید شغلی گیرم نیاید و یا هزینه آن را چگونه تهیه کنم، کوتاهی نمی کند. شما به وظیفه خود به خاطر خدا اقدام می کنید، خدای متعال هم وظیفه خود را که روزی رسانی به بندگان است می داند و هرگز بنده مؤمن خود را رها نمی کند. کسانی که ازدواج می کنند اکثرا امکانات کاملی برای زندگی نداشته اند، ولی به تجربه دریافته اند که مشکلات حل می شود و حتی به صورتی که شاید قابل محاسبه و پیش بینی هم نبوده، امکانات ازدواج و ادامه زندگی برایشان فراهم شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.